Beantwoord

Kosten Duo sim

• 31 maart 2018
  • 2 reacties
  • 1411 Bekeken

Reputatie 1
niet normaal toch ben klant van t mobile wil een duo simkaart aanvragen voor telefoon in auto kan kost € 36.
niet normaal tmobile
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 april 2018, 15:21

Hoi Jorgosun,

En dat je klant bent bij ons, daar zijn we natuurlijk ook superblij mee! Om deze reden leg ik je natuurlijk graag uit waarom een duo-simkaart wat duurder is dan een normale simkaart.

Een duo-simkaart maakt gebruik van een iets andere, duurdere techniek, omdat de twee simkaarten samen op één nummer gebruikt worden. Dit zorgt ervoor dat ook de verkoopprijs wat hoger ligt. Hopelijk kun je zo iets beter begrijpen waarom de simkaart deze prijs heeft.

Mocht je nou nog meer vragen hebben omtrent dit onderwerp òf natuurlijk een ander onderwerp, dan kun je hier altijd terecht. Wij helpen je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jorgosun,

En dat je klant bent bij ons, daar zijn we natuurlijk ook superblij mee! Om deze reden leg ik je natuurlijk graag uit waarom een duo-simkaart wat duurder is dan een normale simkaart.

Een duo-simkaart maakt gebruik van een iets andere, duurdere techniek, omdat de twee simkaarten samen op één nummer gebruikt worden. Dit zorgt ervoor dat ook de verkoopprijs wat hoger ligt. Hopelijk kun je zo iets beter begrijpen waarom de simkaart deze prijs heeft.

Mocht je nou nog meer vragen hebben omtrent dit onderwerp òf natuurlijk een ander onderwerp, dan kun je hier altijd terecht. Wij helpen je graag!

Hoi Jorgosun,

Waarom moet ik ineens betalen voor een duo sim terwijl mijn dochter hem 2 werken geleden gratis mee kreeg in de winkel omdat ze al jaren klant is. Ik ben ook al jaren klant, met als vele andere, waarom moeten wij betalen? Bij KPN is het de eerste keer gratis (en terecht). Niet echt motiverend om als trouwe klant ook klant te blijven!

Reageer