Beantwoord

Kosten duo simcard

• 13 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 1207 Bekeken

Graag zou ik willen weten waarom een duo simcard vele male duurder (€ 35,59) is dan een gewone simcard (€ 5,09). Ik zou verwachten dat deze ongeveer tweemaal zoveel zou kosten als een gewone simcard.
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 augustus 2018, 11:35

Hoi hoi,

Allereerst heb ik jouw username direct veranderd, zodat jouw telefoonnummer niet meer te zien is! Daar hoef je je dus geen zorgen meer om te maken.

Wat betreft jouw vraag: een terechte vraag, ik snap dat je dit wilt weten, want de prijs verschilt inderdaad nogal! Ik heb dit voor je uitgezocht en het dit zit 'm in het volgende: er zit een andere techniek achter deze duo simkaart en daardoor wordt er een hogere prijs gehanteerd ten opzichte van de gewone simkaart. De techniek is dus kort gezegd iets prijziger, wat je terugziet in de verkoopprijs.

Laat het me weten als je er nog meer vragen over hebt. Ik beantwoord ze graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Waarom kost een duo sim nu ineens geld terwijl ik 2 maanden geleden in de t mobile shop deze gratis mee kreeg toen ik er naar vroeg? Nu wil ik het aanvragen voor mijn moeder en kost het ineens 36 euro,...explain me!

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @bernadette hexspoor 

Een duo sim koste altijd al 36 euro.

Weet je zeker dat het een duo sim was die je kreeg in de winkel dus beide kunnen niet tegelijk werken, hiervoor moet één sim niet actief zijn?

Ik zou niet je telefoonnumer als gebruikersnaam gebruiken.
En het antwwoord is dat tmobile er flink aan verdient en afremt dat mensen zomaar een duosimkaart nemen.
Houd er rekening dat maar 1 simkaart tegelijk werkt. Bij twee draait de boel in de soep.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Allereerst heb ik jouw username direct veranderd, zodat jouw telefoonnummer niet meer te zien is! Daar hoef je je dus geen zorgen meer om te maken.

Wat betreft jouw vraag: een terechte vraag, ik snap dat je dit wilt weten, want de prijs verschilt inderdaad nogal! Ik heb dit voor je uitgezocht en het dit zit 'm in het volgende: er zit een andere techniek achter deze duo simkaart en daardoor wordt er een hogere prijs gehanteerd ten opzichte van de gewone simkaart. De techniek is dus kort gezegd iets prijziger, wat je terugziet in de verkoopprijs.

Laat het me weten als je er nog meer vragen over hebt. Ik beantwoord ze graag!

Reageer