Beantwoord

Melding ongeldige simkaart

  • 21 mei 2017
  • 2 reacties
  • 4382 Bekeken

Hey, sinds gisteren 22u ongeveer heb ik nergens meer bereik en geeft me telefoon aan "ongeldige kaart".. Aan en uit zetten helpt niet.. Wat is er mis?
icon

Beste antwoord door Ronaldl8 22 mei 2017, 00:22

Probeer de simkaart eens in een ander toestel om uit te sluiten dat het toestel defect is.
Als dat niet werkt dan zal de simkaart wel kapot zijn.
Kijk hier dan even

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/probleem-oplossen

Succes Ronald
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Probeer de simkaart eens in een ander toestel om uit te sluiten dat het toestel defect is.
Als dat niet werkt dan zal de simkaart wel kapot zijn.
Kijk hier dan even

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/probleem-oplossen

Succes Ronald
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hupos,

Dat is natuurlijk niet fijn! Heb je toevallig al naar de tips van Ronaldl8 gekeken? Dankjewel Ronaldl8 voor het meedenken! Heb je al tijd gehad om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Wat was de uitkomst daarvan? Ik zie dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld, ik hoop dat het probleem daarmee is opgelost! Vergeet 'm niet eerst te activeren voordat je de nieuwe sim gaat gebruiken.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer