Vraag

Mobiele aansluiting

• 22 juli 2020
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Heb afgelopen zaterdag19 juli t mobile thuis en mobiel abonnement  afgesloten en 3 weekdagen later kon ik mijn mobiel gebruiken ,heb ooknummerbehoud  nagevraagd maar nummer herkennen ze niet

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Chris58, supertof dat je gekozen hebt voor de prachtige Uit & Thuis voordeelactie, welkom Thuis en welkom op de Community! 😄🌞

Jouw vraag is per ongeluk beland bij Thuis, maar niet gevreesd: ik zet jouw topic meteen door naar de juiste afdeling zodat onze toppers van Mobiel je zo snel mogelijk kunnen helpen. Probeer in de tussentijd ook je My T-Mobile account te checken, wellicht staat het nummer daar nog niet goed of is je nummerbehoud nog niet actief. Het komt sowieso goed, dat weet ik zeker! 

Mijn collega's zullen je vraag binnen 24 tot 48 uur oppakken, succes en alvast heel veel plezier toegewenst met beide abonnementen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Chris58 

Ik wil je graag verder helpen! Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wa tik voor je kan betekenen. 

probleem is opgelost ze waren in de mobile winkel vergeten  nummerbehoud van 2 mobiele  nummers aan te vragen

Reputatie 7
Badge +20

Super dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer