Beantwoord

Niet aangemeld op netwerk

  • 3 april 2017
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Niet aangemeld bij netwerk na telefoon mer t mobile
icon

Beste antwoord door David 4 april 2017, 09:32

Hi Hebberigste,

Het klopt inderdaad dat jouw vraag vrij kort van stof is, zoals Iwan_HTC ook al terecht aankaart. Het is handig om zoveel mogelijk informatie te delen, zodat ook andere klanten je gelijk kunnen proberen te helpen.

Ik heb even gekeken en zie dat je op 31 maart de toegangscodes dusdanig vaak verkeerd hebt ingevoerd, waardoor jouw simkaart geblokkeerd is. Mijn collega heeft een nieuwe simkaart opgestuurd, maar hierna zie ik hier niets meer van terug. Heb je deze wel ontvangen? Als je deze wel hebt, dan moet je deze nog wel activeren. Als je dit namelijk niet doet, dan is de simkaart nog niet werkzaam en heb je dus inderdaad geen netwerk.

Laat je ons weten of het gelukt is om de nieuwe sim te activeren? Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Ik mis wat informatie, wat heb je besproken met T-Mobile, wat voor telefoon heb je, wat heb je al geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hebberigste,

Het klopt inderdaad dat jouw vraag vrij kort van stof is, zoals Iwan_HTC ook al terecht aankaart. Het is handig om zoveel mogelijk informatie te delen, zodat ook andere klanten je gelijk kunnen proberen te helpen.

Ik heb even gekeken en zie dat je op 31 maart de toegangscodes dusdanig vaak verkeerd hebt ingevoerd, waardoor jouw simkaart geblokkeerd is. Mijn collega heeft een nieuwe simkaart opgestuurd, maar hierna zie ik hier niets meer van terug. Heb je deze wel ontvangen? Als je deze wel hebt, dan moet je deze nog wel activeren. Als je dit namelijk niet doet, dan is de simkaart nog niet werkzaam en heb je dus inderdaad geen netwerk.

Laat je ons weten of het gelukt is om de nieuwe sim te activeren? Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reageer