vandaag heb ik een nieuwe SIM kaart gekregen in de T-Mobile winkel te Almelo. Thuis heb ik deze volgens de instructie geactiveerd via www.t-mobile.nl/sim en heb dit al meerdere keren opnieuw gedaan vanwege het volgende bericht dat ik elke keer ontvang:
Uw nieuwe simkaart
Kenmerk: 3609/
Beste heer/mevrouw ,
U heeft een nieuwe simkaart van T-Mobile ontvangen, die u zojuist heeft willen activeren op My T-Mobile.
Wij sturen u deze e-mail, omdat er helaas iets is misgegaan met de activatie van uw simkaart.
Wij adviseren u nog een keer naar My T-Mobile te gaan, om uw simkaart alsnog te activeren.
Activeer uw simkaart op My T-Mobile (inloggen)
Als het opnieuw niet lukt uw simkaart te activeren, vragen wij u contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice.
Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.
Met vriendelijke groeten,
Hans van der Plas
Klantenservice T-Mobile
Mijn vraag is: wat is er mis gegaan en kan iemand mijn probleem oplossen?
Beste antwoord door Hajar
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het gister al is gelukt om de simkaart succesvol te activeren. Werkt alles weer naar behoren? Laat het ons weten! ;)
@Serviceweb; Dankjewel voor het delen van handige tips. Niek maakt gebruik van een PrePaid aansluiting en dus kan hij/zij zelf geen T-Mobile Samen groep starten en/of gebruik maken van T-Mobile Extra. Niek kan wel gebruik maken van PrePaid Surprise. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. 🙂