Beantwoord

Nieuwe sim kaart kan niet geactiveerd worden

  • 4 april 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Ik heb onlangs een nieuwe t-mobile abonnement gestart maar kan hem niet activeren sinds ik de verificatiecode niet ontvang.

icon

Beste antwoord door CrisTien 4 april 2021, 21:11

Hallo @AbdelhakimC Welkom! 
Je kan even een afspraak maken en langs een TM shop gaan! 
https://www.t-mobile.nl/winkels


 

Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, dienen naar de winkel te gaan om hun nieuwe simkaart te activeren. Voor klanten die echt niet naar de winkel kunnen, worden deze doorgeschakeld naar een speciaal team die met extra maatregelen alsnog de sim-swap kunnen doen. Daarnaast zijn de protocollen voor identificatie verder aangescherpt

.Dit om fraude tegen te gaan ⬅️ Klik even op de link voor uitleg! 
Hopelijk kom je er zo uit, laat het anders even weten.

Groetjes

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @AbdelhakimC Welkom! 
Je kan even een afspraak maken en langs een TM shop gaan! 
https://www.t-mobile.nl/winkels


 

Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, dienen naar de winkel te gaan om hun nieuwe simkaart te activeren. Voor klanten die echt niet naar de winkel kunnen, worden deze doorgeschakeld naar een speciaal team die met extra maatregelen alsnog de sim-swap kunnen doen. Daarnaast zijn de protocollen voor identificatie verder aangescherpt

.Dit om fraude tegen te gaan ⬅️ Klik even op de link voor uitleg! 
Hopelijk kom je er zo uit, laat het anders even weten.

Groetjes

Reageer