Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

  • 10 september 2019
  • 5 reacties
  • 648 Bekeken

Hello,
I have a problem with my T-Mobile simcard. I have signed today a contract, but when I want to create an account with my new mobile nummer, it is written that the card is not activated and it is not in the system, can anyone help me?

Thank you very much
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2019, 11:06

Hi @adamskhy99

I would like to help you. Can you send me a private message with your 06-number, name, birth-date, address and final 4 digits of your account number? Looking forward to your message!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @adamskhy99

I would like to help you. Can you send me a private message with your 06-number, name, birth-date, address and final 4 digits of your account number? Looking forward to your message!

Ik zou graag ondersteuning van een moderator willen voor het activeren van mijn nieuwe simkaart. 

Ik ben niet in dw gelegenheid om naar een winkel van T-Mobile te gaan. Maar wiltl dit zo snel mogelijk opgelost hebben. Het is elke keer weer problematisch.P

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Eva_Nienke 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, huidige simkaartnummer, nieuwe simkaartnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. 

Hoi, gisteren een nieuw abonnement afgesloten in de t-mobile winkel. Medewerker heeft mijn sim geplaatst. Zou direct geactiveerd zijn. Krijg vandaag nog steeds de melding sim niet geregistreerd. Telefoon al diverse keren uitgezet, sim eruit, sim erin etc.  Geen resultaat!

 

 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @ingridr 

Zo te zien werkt alles weer! Klopt dat? :smile: Veel plezier met je nieuwe abonnement. Mocht je in de toekomst nog vragen, laat je het dan weten? We helpen je graag verder!

Reageer