Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 14 juli 2017
  • 3 reacties
  • 3830 Bekeken

ik heb dus over een 7 uur achter een nieuwe sim-kaart geweest voor mijn nieuwe smartphone (nano simkaart)
ze zeiden dat het ongeveer 10 minuten ging duren voor hij geactiveerd blijkbaar was dat niet waar
is er iets dat ik er aan kan doen of moet ik gewoon wachten en hoelang ongeveer dan?

grtjes
icon

Beste antwoord door ctjacobs 15 juli 2017, 02:15

Je moet de nieuwe simkaart aanmelden op de website.
https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaart-activeren
Bekijk origineel

3 reacties

Je moet de nieuwe simkaart aanmelden op de website.
https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaart-activeren

Ik heb dit probleem nu ook alleen staat er telkens als ik mijn Sim nummer intoets dat het niet geregistreerd staat bij t-mobile

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Xicha 

Heb je het simkaartnummer goed overgenomen in My T-Mobile? Als het niet lukt dan wil ik graag met je meekijken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, je huidige simkaartnummer en het simkaartnummer dat je probeert te activeren? Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer