Beantwoord

nummerbehoud

  • 3 februari 2020
  • 8 reacties
  • 607 Bekeken

Ik heb sinds eind december een abonnement bij T-Mobile en nummerbehoud aangevraagd.

Dit is goedgekeurd maar ik bel nog steeds met mn nummer wat op de nieuwe simkaart staat.

Hoe lang gaat dat nog duren of wat moet ik doen om met mn "oude mummer" te kunnen bellen? 

Klantenservice heb ik gebeld maar die hebben een wachttijd van meer dan 5 minuten 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 februari 2020, 15:57

Hey @Sonjaingen 

Had je geen bericht ontvangen per mail met de datum van overzetting?

Je kreeg ook een sms op je oude simkaart met een verificatie die je dan moest bevestigen zover ik me kan herinneren.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hey @Sonjaingen 

Had je geen bericht ontvangen per mail met de datum van overzetting?

Je kreeg ook een sms op je oude simkaart met een verificatie die je dan moest bevestigen zover ik me kan herinneren.

Ik heb idd een mail gekregen met de datum maar geen sms op mn oude simkaart.

Mn oude simkaart kan ik ook niet gebruiken want die past niet in mn nieuwe telefoon.

Dat is al een hele oude en als ik die op maat moet maken knip ik in de chip en werkt die niet meer 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Sonjaingen Wacht even op een reactie van de moderators of als je tijd hebt loop even een TM winkel binnen. Ze helpen daar ook je graag verder en kunnen het hopelijk snel oplossen.

Groetjes.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Sonjaingen 

Wat leuk dat je bij ons een abonnement hebt afgesloten, welkom! :grinning: Goed dat je aan de bel trekt, jouw oude nummer had inderdaad al actief moeten zijn. Ik heb zojuist de afdeling gesproken die hier in zijn gespecialiseerd en mijn collega’s pakken het gelijk op! Dus geen zorgen, op de achtergrond zijn we momenteel heel hard voor je bezig, zodat jij zo snel mogelijk gebruik kan maken van het oude nummer. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag!

Ok dank je wel.

Nog even een domme vraag misschien.

Moet ik dan straks mn oude simkaart gebruiken of die ik van jullie heb gekregen? 

Mn oude past namelijk niet in mn nieuwe telefoon...

Reputatie 7
Badge +11

Ok dank je wel.

Nog even een domme vraag misschien.

Moet ik dan straks mn oude simkaart gebruiken of die ik van jullie heb gekregen? 

Mn oude past namelijk niet in mn nieuwe telefoon...

Hoi @Sonjaingen 

Ik verwacht dat je straks (na de nummerportering) je nieuwe simkaart kunt gaan gebruiken. 
Welk toestel heb je nu? 

Ik heb mijn nummerbehoud aangevraagd. Maar tussen de eind datum van mijn abonnement en het overzetten van mijn nummer zit 2 dagen. Is dit een probleem? 
wil graag naadloos overlopen met mijn nummer, maar ben bang dat dit moeilijk gaat worden

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Meganpes 

Dat is geen enkel probleem. Je kan nog 2 dagen gebruik maken van je eigen provider totdat je nummer wordt overgezet. Op de dag zelf ontvang je een bericht van ons dat je nummer is overgezet naar de nieuwe T-Mobile simkaart. 

Alvast een hartelijke welkom bij T-Mobile en als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons vooral weten!

Reageer