Beantwoord

Nummerbehoud en aansluitkosten

• 30 januari 2021
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, 

Ik heb 1 mobiel abonnement en 2 data abonnementen bij jullie. Nu wil ik mijn zoontje zijn nummer overzetten naar jullie, (staat op mijn naam). Maar nu vroeg ik mij af, of ik dan alsnog aansluitkosten moest betalen, aangezien ik al 3 abonnementen bij jullie heb lopen.

Ook wil ik graag weten, of het zal lukken om zijn telefoonnummer te porteren, want het Vodafone abonnement loopt nog t/m 13 maart. 

Met vriendelijke groet, D. Orth

icon

Beste antwoord door eric 30 januari 2021, 12:38

Netwerk aansluit kosten zijn per abonnement, niet per abonee. Als je 1 van je abonnementen verlengt betaal je geen aansluit of verlenging kosten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Netwerk aansluit kosten zijn per abonnement, niet per abonee. Als je 1 van je abonnementen verlengt betaal je geen aansluit of verlenging kosten.

Is het nog mogelijk om binnen de tijd, dus t/m 13 maart, het nummer over te nemen van Vodafone? 

Reputatie 5
Badge +12

Je abonnement blijft bij Voafone doorlopen zolang het nummer niet is opgezegt.

Als je nummerbehoud aanvraagt en wordt goedgekeurd door Vodafone is dat tevens de opzegging van het abonnement bij hen. Ze hanteren een opzegtermijn van 1 maand. Dus als je nu je aanvraag doet met nummerbehoud op 13 maart, dan krijg je binnen 1-2 dagen een bevestiging dat de aanvraag is geaccepteerd en gaat het dus naadloos in elkaar over. Je betaald geen dubbele maandelijkse lasten. Een eventuele nieuwe telefoon wordt wel gelijk naar je gestuurd en kun je alvast in gebruik nemen.

Reageer