Beantwoord

Nummerbehoud van prepaid naar prepaid tmobile

• 24 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 521 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemiddag,
Vraag van de dag;
Ik heb voor mijn nieuwe telefoon een nano-simkaart nodig. Mijne huidige prepaid simkaart is te groot en kan niet geknipt worden. Maar kan je met tmobile provider nummerbehoud doen van prepaid naar prepaid?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 augustus 2017, 17:46

Hoi Pomme, welkom terug op het klantenforum.

Waarom zou je nummerbehoud aanvragen? Je kunt gewoon een vervangende simkaart bestellen via jouw My T-Mobile. Op deze pagina lees je er meer over.

Laat je weten of je met deze informatie uit de voeten kunt? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Pomme, welkom terug op het klantenforum.

Waarom zou je nummerbehoud aanvragen? Je kunt gewoon een vervangende simkaart bestellen via jouw My T-Mobile. Op deze pagina lees je er meer over.

Laat je weten of je met deze informatie uit de voeten kunt? 🙂
Maar die kost geld! Je bent toch klant en hebt iets nodig om klant te kunnen blijven.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pomme,

Nummerbehoud van PrePaid naar PrePaid is niet mogelijk. Zoals Kaassausje al aangeeft, kun je via My T-Mobile heel gemakkelijk een nieuwe simkaart aanvagen. :D

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!
Maar als ik een nieuwe aanvraag, zit mijn oude nummer daar dan niet aanvast?
Kennelijk kun je via mytmobile voor €5,09 een nieuwe simkaart aanvragen. Via een tmobilewinkel kost hij €10. In de tekst staat "je houdt hetzelfde telefoonnummer en abonnement". Zie bijlage.

Maar je kunt natuurlijk ook een nieuwe simkaart voor een ander toestel met een nieuw telefooonnummer aanvragen volgens mij. Dan ben je eigelijk een nieuwe prepaid klant. Tmobile wil dat nieuwe nummer niet naar het oude nummer overzetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pomme,

Ben je op zoek naar een simkaart met een geheel nieuw telefoonnummer of niet? Het handigste is echt om een nieuwe (vervangende) simkaart aan te schaffen. Het gebruiksgemak is vele malen beter dan een geheel nieuwe simkaart aan te vragen, met nieuw nummer. Denk daarbij alleen al aan het gesteggel om jouw nummer weer aan iedereen door te geven en overal te verwerken. Als er een specifieke reden is om een nieuw nummer te nemen, dan kan dat natuurlijk, dan is een geheel nieuwe PrePaid-aansluiting het handigst.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer