Beantwoord

Nummerportering Tele2 naar TMobile wil maar niet lukken!!

• 14 februari 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee. Al 4 dagen hang ik bij KS aan de draad om de nummerportering van Tele2 naar TMobile op orde te krijgen

Deze portering achteraf was al in november aangevraagd en goedgekeurd. Afgelopen donderdag 11-02 om 08:30 zou het nummer van Tele2 overgezet worden naar TMobile. Ik kreeg daar een sms over van TMobile op het tijdelijke nummer wat ik van hen heb gekregen. Dit is dus op de één of andere wijze niet gelukt. 

Heb diverse keren contact opgenomen met de KS die mij te kennen gaf dat ik eerst maar 48 uur moest wachten en geduld moest hebben. Gisteren 13-02 zou het dus gelukt moeten zijn. Helaas niet dus. Wederom contact gehad 13-02 om 09:30 uur en die medewerker is er achteraan gegaan en het zou dus 13-02 in orde zijn.  Helaas wederom weer niet in orde. Vandaag nog steeds geen nummerportering. 

Het nummer wat ik zou moeten krijgen is een nummer wat ik al 26 jaar heb. Ik hoop dat men begrijpt welk een ellende er is als men dat nummer niet meer kan gebruiken. Alle contacten kunnen mij niet bereiken. Inloggen met 2FA op diverse account is niet mogelijk vanwege de codes die ik op de telefoon ontvang, Ziekenhuis , doctoren, klanten die ik als vrijwillige mantelverzorger heb kunnen mij niet bereiken en onnoemelijk veel meer ellende omdat men de nummerportering maar niet voor elkaar krijgt

Ik Heb geen Facebook of Twitter om contact op te nemen en mijn verhaal op die manier wereldkundig te maken dus doe ik het op deze manier via het forum in de hoop dat het een webcaremedewerker opvalt en dat deze in deze case duikt en kan zorgen dat dit in orde komt

Voor de medewerker heb ik een referentienummer.

Nogmaals het is pure ellende dat men dit niet/ nog niet heeft kunnen fixen

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 februari 2021, 11:34

Hallo

Je zult geholpen worden in je eerder aangemaakte topic.

https://community.t-mobile.nl/mobiel-netwerk-347/nummerovername-loopt-helemaal-fout-lukt-niet-329437

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo

Je zult geholpen worden in je eerder aangemaakte topic.

https://community.t-mobile.nl/mobiel-netwerk-347/nummerovername-loopt-helemaal-fout-lukt-niet-329437