Beantwoord

Opvragen PUK code prepaid

• 18 januari 2017
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

Hi, ik zou graag de PUK code willen opvragen, het gaat om een prepaid simkaart van mijn dochter.
Alvast dank en groet!
icon

Beste antwoord door Skyrider 18 januari 2017, 20:51

Goedenavond Svanheese.

De pukcode staat ook op het kaartje waar je simkaart in zat. Weet je je pukcode niet meer? Vraag deze dan zelf aan op "My T-Mobile".

Groetjes,
Skyrider
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Svanheese.

De pukcode staat ook op het kaartje waar je simkaart in zat. Weet je je pukcode niet meer? Vraag deze dan zelf aan op "My T-Mobile".

Groetjes,
Skyrider
Beste Skyrider, dank voor je antwoord. Volgens mij kan ik geen My Tmobile account aanmaken omdat het gaat om een prepaid kaart, weet jij dat?

Groet!
Reputatie 4
Badge +9
Zelfs prepaid kan in een vorm zijn van een abbonoment. Helaas weet ik niet wat voor soort prepaid je hebt. Met abbonoment of sim only.

Maar helaas ben ik niet super bekend met prepaid qua My T-Mobile. Maar met al mijn zoek resultaten zie ik dat zelfs prepaid gebruikers gebruik kunnen maken van My T-Mobile.

Probeer anders te registreren voor My T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/my/registreren

En kijken of het lukt :)

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 3
Ik dacht altijd dat je de PUK code voor een prepaid SIM niet kon vinden op My T-Mobile. Hij staat echter ook op de SIM holder waar je SIM inzat, zoals Skyrider aangaf. Mocht het echt niet willen, dan zijn de medewerkers er wel toe in staat om de PUK code middels een privébericht te sturen!
Het aanmaken van een My Tmobile account voor een prepaid nummer lukt mij niet.
En het kaartje is (na onze verhuizing) niet meer te vinden.

Ik hoop inderdaad dat een van de medewerkers het kunnen sturen via een privebericht.

Dank jullie wel voor het meedenken!
Reputatie 3
Ah, altijd jammer als het dan niet direct lukt! Uiteindelijk komt alles in orde, de medewerkers kunnen je vast helpen! Het kan tussen de 24-48 uur duren voordat het topic wordt opgepikt.

Fijne dag nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hi svanheese,

Kun je mij het PrePaid nummer van je dochter in een privébericht sturen? Dan ga ik dat in orde maken voor je! 🙂

Reageer