Beantwoord

Overstappen en nummer behouden

  • 20 januari 2021
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Ik ben 2 maanden bezig met overstappen goed te regelen bij T-Mobile.

2x onterecht de bedragen uit mijn rekeningnummer. 

Paar keer kontact opgenomen met de klantenservice. Elke keer wordt beloofd dat nu moet goed geregeld zou zijn.

Sinds gisteren zelf ben ik offline, niet bereikbaar bin T- Mobile

icon

Beste antwoord door Hajar 20 januari 2021, 15:05

Hi @Entela 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega je vanochtend heeft verder geholpen. Als het goed is moet je aanvraag nu wel verwerkt worden en anders zetten we het door naar de specialisten. ik hoor graag van je of het is gelukt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Entela 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega je vanochtend heeft verder geholpen. Als het goed is moet je aanvraag nu wel verwerkt worden en anders zetten we het door naar de specialisten. ik hoor graag van je of het is gelukt!

Reageer