Ik zat in september bij Tele2 en wou over naar T-mobile in verband met het 5G-netwerk en de combideal. Nadat 10 keer het nummerbehoud is afgewezen. Heb ik met Tele2 afgesproken dat ik maar het beste mijn nummer naar een prepaid kaartje kon zetten (dat werd LycaMobile). Dit was binnen enkele minuten gerealiseerd!
Tele2 en T-mobile denken dat dit komt doordat Tele2 op ten de duur alle nummers porteert naar het T-mobile-netwerk en ik bij Tele2 in augustus ingepland stond om overgezet te worden.
Opnieuw aangevraagd bij T-mobile. Weer afgewezen. Toen heb ik gevraagd om mijn tijdelijke nummer maar te activeren. Ook dit ging niet vlekkeloos. Ik moest 6 dagen wachten, terwijl dit normaal binnen enkele minuten gerealiseerd zou moeten zijn.
Opnieuw aangevraagd. Weer afgewezen. Met het rare dat T-mobile nog steeds denkt dat mijn nummer bij Tele2 ligt.
Dit loopt momenteel nog steeds. Onlangs heeft een medewerker weer nummerbehoud aangevraagd, zonder succes.
Klantenservice
Ik heb ondertussen uren verspild aan medewerkers die 1e lijns zitten. Ik ben momenteel ook zeer ontevreden hoe de klantenservice is opgezet. Ik vind het onbegrijpelijk dat dit al 2 maanden duurt, zonder dat er een intern onderzoek is ingesteld naar de oplossing/oorzaak! Een casemanager zou handig zijn, of het snel doorzetten naar de 2e lijn. De medewerkers zelf zijn aardig, maar door hun kunnen kunde voorkomt dat ik snel geholpen wordt.
Ik hoop dat ik via deze weg gebruikers kan helpen, die hetzelfde probleem hebben. Of dat T-Mobile via deze weg mij verder kan helpen.
Beste antwoord door BenjiR
Gisteren heeft Churyen het nogmaals geprobeerd via SMS. Dit keer binnen enkele minuten kreeg ik een sms dat de aanvraag is goedgekeurd! Ik geloofde het eerst niet en ik dacht, straks gaat het nog fout en ben ik mijn oude nummer voor goed kwijt
. Direct gecontroleerd en er stond dit keer warempel dat het nummer bij LycaMobile bekend staat.
Vanochtend was het eindelijk zo ver. Naar 4 maanden wachten, is mijn nummer geporteerd naar T-mobile .
Ondanks dat het zolang heeft geduurd, wil ik de klantenservice en nu in het bijzonder Churyen bedanken voor de inzet. Hopelijk zijn jullie er nog achter gekomen waarom het zo lang moest duren, want dit gun ik niemand.
Wat betreft inloggen op het forum, dat werkt momenteel enkel via de bovenste “inloggen” link. Bij de onderste kan ik niet inloggen of ik krijg een foutmelding.