Beantwoord

plaats de sim-kaart voor netwerkdiensten

• 17 september 2020
  • 4 reacties
  • 357 Bekeken

Hallo,

Sinds gisteravond heb ik plots geen netwerk meer. Ik krijg de volgende melding: plaats de sim-kaart voor netwerkdienst. 

Ik heb de sim-kaart al een paar keer uit mijn telefoon gehaald en opnieuw geprobeerd. Telefoon een half uur uitgezet en weer opgestart. Simkaart schoongemaakt en geprobeerd.

Simkaart op een andere telefoon geprobeerd maar daar werkte het ook niet op.

Ik kan nu niet bellen en gebeld worden. Kunnen jullie meekijken wat er aan de hand is?

icon

Beste antwoord door Hajar 17 september 2020, 14:24

Hi @Sercan10 

Ik ben direct voor je gaan en je hebt geen blokkades waardoor je geen netwerk zou kunnen hebben. Het lijkt erop dat je simkaart defect is. Heb je de mogelijkheid om langs een T-Mobile Shop te gaan? Daar kun je direct een nieuwe simkaart krijgen en anders kan ik je wel een nieuwe opsturen die krijg je dan binnen 3 werkdagen. Laat mij weten waar je voorkeur naar uit gaat dan maak ik het in orde. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Sercan10,

Wat vervelend dat je ineens geen netwerk meer hebt. Goed om te lezen dat je zelf al het e.e.a getest en uitgeprobeerd hebt. Als je simkaart (ook) niet werkt in een ander toestel, dan ben ik bang dat er iets mis is met je simkaart. 

Kun je even langs een T-Mobile shop lopen? Ik verwacht dat ze je daar het beste en waarschijnlijk ook het snelste kunnen helpen. Een andere mogelijkheid is om even contact met de klantenservice op te nemen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sercan10 

Ik ben direct voor je gaan en je hebt geen blokkades waardoor je geen netwerk zou kunnen hebben. Het lijkt erop dat je simkaart defect is. Heb je de mogelijkheid om langs een T-Mobile Shop te gaan? Daar kun je direct een nieuwe simkaart krijgen en anders kan ik je wel een nieuwe opsturen die krijg je dan binnen 3 werkdagen. Laat mij weten waar je voorkeur naar uit gaat dan maak ik het in orde. 

Bedankt voor jullie reacties.

Het probleem is opgelost. Ik ben naar de T-Mobile Shop gegaan en heb een nieuwe sim-kaart gekregen. Hij doet het weer!

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn! Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer