Beantwoord

PrePaid micro sim naar PrePaid nano sim

• 14 april 2020
  • 12 reacties
  • 538 Bekeken

Hallo,

Nieuwe telefoon heeft nano sim kaart.

Oude telefoon heeft micro simkaart prepaid.

Kan ik nano simkaart PREDAID met zelfde nummer krijgen, wat zijn kosten, hoe doe ik dat (fysieke-winkel of online…)

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 april 2020, 10:21

Hallo @TMobieltjee 

Als je via de T-mobile app bij meer onder simkaart kijkt dan kan je een 3 in 1 simkaart bestellen voor €5,09, het betreft een vervangende simkaart dus je nummer en beltegoed zul je behouden. Je zult hem binnen een aantal werkdagen ontvangen.

Via de website kan dit na inloggen in My T-mobile onder simkaart & toestel.

Voor het activeren van je vervangende simkaart heb je je oude simkaart nodig.

Bekijk origineel

12 reacties

en…. hoe zit het met het overzetten van het beltegoed?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @TMobieltjee 

Als je via de T-mobile app bij meer onder simkaart kijkt dan kan je een 3 in 1 simkaart bestellen voor €5,09, het betreft een vervangende simkaart dus je nummer en beltegoed zul je behouden. Je zult hem binnen een aantal werkdagen ontvangen.

Via de website kan dit na inloggen in My T-mobile onder simkaart & toestel.

Voor het activeren van je vervangende simkaart heb je je oude simkaart nodig.

Ok … dank… zal actie ondernemen.

Oude simkaart nodig voor activeren…. ??  hoe precies?

Reputatie 7
Badge +18

@TMobieltjee tijdens het activeren van je nieuwe sim krijg je een sms op de oude. Activeren kan ook gewoon op dezelfde pagina als waar je een vervangende simkaart besteld.

OK...dank

Na een paar dagen ben ik (bijna) zover om een nieuwe sim kaart (nano) te bestellen via internet.

Als ik op de pagina "toestel & sim”  bij alinea “sim's bestellen” kies voor "sim bestellen" dan volgt een foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.”

"later op nieuw” heeft geen zin… ik kom er niet doorheen.

Iemand een suggestie?

Reputatie 7
Badge +18

@TMobieltjee

Heb je de T-mobile app? Probeer het daar ook eens.

Ik probeerde het ook zojuist en na het klikken op sim bestellen moest ik mijn adres selecteren en aanvraag indienen, misschien een andere browser proberen?

Na lang "gedoe” via klantenservice via chat geregeld. Heeft wel “even” tijd gekost…..

Ik wil graag een nieuwe nano-simkaart met hetzelfde nummer bestellen alleen via de site lukt niet. Hij geeft aan bij voor letters vul juiste letters in  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lucindadewit 

Ik kijk graag met je mee! Ik zie dat het om een PrePaid account gaat en daarbij moet je eerst je adres invullen op My T-Mobile en dan kun je een simkaart bestellen. Je kan je adres toevoegen bij Mijn Gegevens. 

Laat je even weten of het lukt? En anders help ik je graag verder!

Hoi ik wilde mijn adres gegevens invullen maar dat is niet gelukt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lucindadewit 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan help ik je graag verder met het invoeren van je adres gegevens. 

Reageer