Beantwoord

Problemen met nummerwijziging

• 17 februari 2021
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Wanneer je mijn telefoonnummer wijzigt, wordt aangenomen dat het een bepaalde tijd blijft. Ik heb nu problemen om mijn nummer te wijzigen. Alle codes en berichten gaan naar het oude nummer en het oude nummer is verboden.

[Tekst aangepast naar tekst uit oorspronkelijke titel. Gebruik in je berichten Nederlands of Engels.]

icon

Beste antwoord door David 23 februari 2021, 10:00

Hoi @William.nl,

Goed dat je het hier even laat weten, hopelijk kunnen we hier samen uitkomen. Mocht je dit liever in het Engels willen doen dan is het ook geen probleem.

Gaat het om een wijziging van het telefoonnummer of heb je nummerbehoud aangevraagd? Het kan natuurlijk zo zijn dat je jouw nummer ook nog moet wijzigen bij de aanbieder van de codes en berichten. Als zij het nieuwe nummer niet in hun systeem hebben dan kunnen ze ook niet naar het goede nummer de berichten sturen. 

Heb je ook wat voorbeelden van berichten die je niet meer ontvangt op jouw telefoon? We horen het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @William.nl,

Goed dat je het hier even laat weten, hopelijk kunnen we hier samen uitkomen. Mocht je dit liever in het Engels willen doen dan is het ook geen probleem.

Gaat het om een wijziging van het telefoonnummer of heb je nummerbehoud aangevraagd? Het kan natuurlijk zo zijn dat je jouw nummer ook nog moet wijzigen bij de aanbieder van de codes en berichten. Als zij het nieuwe nummer niet in hun systeem hebben dan kunnen ze ook niet naar het goede nummer de berichten sturen. 

Heb je ook wat voorbeelden van berichten die je niet meer ontvangt op jouw telefoon? We horen het graag!

Reageer