Beantwoord

Puk code is waarschijnlijk verlopen

  • 8 november 2017
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Mijn zoon heeft 3x de verkeerde puk-code ingevoerd en nu moet ik mijn puk-code invoeren. Ik had keurig mijn pasje bewaard alleen niet gerealiseerd dat je je puk code maar 1 x waarschijnlijk mag gebruiken (wat ik dus al ooit hebgedaan) nu werkt hij niet meer.
Hoe kom ik nu in vredesnaam aan een nieuwe puk-code.....gebeurt altijd als mensen je moeten bellen etc etc HELP :S
icon

Beste antwoord door Johrick 8 november 2017, 18:46

Hi, wat vervelend dat je zoon 3x de verkeerde pin-code heeft ingevoerd. Dat betekend inderdaad dat je een Puk-code moet invoeren. Ik verwijs je graag door naar: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart/pukcode hopelijk kom je eruit! Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hi, wat vervelend dat je zoon 3x de verkeerde pin-code heeft ingevoerd. Dat betekend inderdaad dat je een Puk-code moet invoeren. Ik verwijs je graag door naar: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart/pukcode hopelijk kom je eruit! Laat je weten of het is gelukt?

Reageer