pukcode en kan niet inloggen vanwege tweestap verificatie

  • 16 april 2021
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo,

 

mijn vrouw heeft haar pukcode nodig maar kan niet inloggen op myT-Mobile omdat zij 2 stap verificatie heeft. De klantenservice is gesloten de hele weekend. Zij heeft haar telefoon hard nodig. Wat kan zij best doen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Julianrcsmith  Welkom, Tweestap is veiliger maar heel soms lastig.

Zelf zou ik even langs een TM shop gaan (noodgeval) 

klik hier https://www.t-mobile.nl/winkels voor uitleg.

Je kan ook wachten tot morgen tot er een moderator aanwezig is voor hulp. 

Groetjes

Bedankt CrisTien.

zij probeerde een afspraak te maken bij een winkel maar heeft haar eigen telefoonnummer gebruikt en het zegt dat een store manager haar gaat bellen… niet heel handig in deze situation. Het is balen dat de klantenservice zo beperkt uren heeft. Hopelijk ziet een moderator deze topic.

Reputatie 7
Badge +20

@Julianrcsmith Geen zorgen. Ik ga ze op dit topic wijzen. Ik zal proberen iemand te pakken te krijgen. 
(Geen garantie maar lukt meestal wel)  Dan is er ook nog de Twitter optie. Het adres is @tmobile_webcare  Ze zijn er morgen tot half 6.

Of online een afspraak maken om een shop te bezoeken.

https://www.t-mobile.nl/winkel/afspraak-maken?shop

 

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Julianrcsmith 

Is het inmiddels gelukt? Je vrouw kan zelf ook online een afspraak maken voor in de Shop of ze kan haar gegevens geven via een privébericht op Twitter, Facebook of hier op de Community. We hebben dan het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en het e-mailadres nodig. Mocht je via de Community geholpen willen worden dan kan je mij een privébericht sturen. 

We hebben inmiddels gebeld en het probleem is nu opgelost. Bedankt voor je bericht!

Reageer