Beantwoord

Pukcode kwijt

  • 15 februari 2021
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

hallo

 

mijn moeder is haar puckcode kwijt en nu zit ze zonder telefoon. SPOED

 

mijn emailadres in mijn tmnl account is oud zijnde ***

dit moet zijn ***

 

dank

 

[Moderator edit: E-mailadressen verwijderd uit dit topic. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door benwijnants 16 februari 2021, 11:19

probleem opgelost

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @benwijnants 

De pukcode kan je ook inzien in het My T-Mobile account onder sim & toestel.

Het e-mailadres is ook te wijzigen in je T-Mobile account.

Ik kan niet inloggen want ik ben het wachtwoord kwijt. 

Omdat het emailadres oud is Jan ik ook geen nieuw wachtwoord opvragen totdat het emailadres gewijzigd is in ***

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @benwijnants,

Vervelend dat je niet meer kan inloggen in My T-Mobile en ook geen beschikking meer hebt over de pukcode. Ik zou je adviseren om hierover contact met de T-Mobile klantenservice op te nemen. 
Een andere optie is natuurlijk om te wachten op reactie van een community moderator.
 

hoi Seccie,

 

ik heb gisteren al gebeld met de klantenservice maar die mogen niet het emailadres aanpassen en mogen ook niet de puck code doorgeven.

Mijn moeder is dus nu telefoon-loos dus als er nu wat gebeurt……

 

ik hoop dat er niks gebeurt. dank voor je reactie.

probleem opgelost

Reageer