Beantwoord

sim aangevraagd, maar waar is de QR code?


Zojuist een esim aangevraagd omdat ik een nieuwe iPhone in gebruik heb.

 

Vorig jaar ook al problemen met esim toen ik overging van de Xs Max naar de 11 Pro. Toen bijna 2 maanden zonder mn privenummer gezeten omdat jullie geen idee hadden hoe dit opgelost moest worden.

 

Nu wederom een geval eSim. Het lijkt erop dat jullie niets geleerd hebben van de vorige keer.

 

Ik heb de esim aangevraagd via de T-mobile app. Bestellen gaat prima, maar waar is de QR code?

 

Ben via de Pc ingelogd op de T-mobile website, maar helaas niets te vinden.

via de mobiele app ook niets te vinden.

Zojuist met KS gebeld, ook zij kunnen me niet helpen. Wordt weer doorgestuurd naar IT, Maw ik kan weer gewoon wachten tot mijn probleem opgelost wordt.

 

Weer een geweldige service van jullie (NOT)

 

Vind dit zo ontzettend slecht he, jullie begrijpen het nog steeds niet!

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 April 2021, 11:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2

Hi @pauldevries 

Als de bestelling van een eSim mislukt dat kan je pas na 7 werkdagen een nieuwe bestelling of downloaden. Dat doen we om fraude te voorkomen. Ik zie dat je eSim gister is geactiveerd. Hopelijk werkt alles naar behoren. Als er nog vragen zijn, laat het weten. 

dat verhaal was bij mij bekend heb ook ruim 7 werkdagen gewacht voordat ik het online opnieuw ging proberen, kreeg weer de foutmelding uw simkaart is al gedownload. dus weer naar de winkel! daar zeiden ze ja dat klopt, te fraude gevoelig u moet ten alle tijden naar de winkel komen voor een e-sim.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pauldevries 

Als de bestelling van een eSim mislukt dat kan je pas na 7 werkdagen een nieuwe bestelling of downloaden. Dat doen we om fraude te voorkomen. Ik zie dat je eSim gister is geactiveerd. Hopelijk werkt alles naar behoren. Als er nog vragen zijn, laat het weten. 

Reputatie 2

@Hajar kon hem inderdaad wel bestellen maar dan weer niet downloaden, weer naar de winkel geweest daar werd mij verteld dat het online niet meer kan?! vanwege fraude gevoeligheid?!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pauldevries 

Ik ben direct voor je gaan kijken en als ik inlog op je My T-Mobile account dat eindigt met het nummer 61 dan krijg ik wel de optie om een eSIM te bestellen. Gaat het soms om een ander nummer? Als je wilt kan ik de eSIM ook voor je bestellen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 2

@Hajar nou heb nu weer een fysiek simkaart, het systeem rond de esim is gewoon niet goed bij t-mobile! Wil nu een nieuwe aanvragen online (wat na een week weer zou moeten kunnen volgens de collega’s) en krijg de melding u esim is al gedownload….. ‘t blijft waardeloos!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pauldevries 

Wat jammmer dat je dit opnieuw ervaart. Ik zie dat mijn collega je gister heeft verder geholpen. Is het daarmee gelukt?

Reputatie 2

Ik heb dit probleem nu ook, had het een jaar geleden ook al! Waarom is dit nog steeds niet geregeld dat ik online dit kan oplossen! Als je telefoon een volledige reset nodig heeft is je esim ook weg.. Het moet toch net zo makkelijk zijn als een fysiek kaart wisselen!! Zonder tussenkomst van de t-mobile shop.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dkawa28 

Ik zie dat je inmiddels mijn collega’s hebt gesproken, maar dat ze je niet verder kunnen helpen. Je kan in dit geval het beste langs een T-Mobile Shop. Op deze pagina zie je welke shop bij jou in de buurt is. Je kan een afspraak maken en dan helpen mijn collega’s je daar graag verder. 

Krijg dus alleen dit te zien! Hoe nu verder?

 

Reageer