Beantwoord

SIM activeren

• 10 april 2021
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Hallo, hoe kan ik nieuwe SIM kaart activeren? Ik het helemaal niet vinden. Ik ben al zo boos na 3 uur vechten met website :((((((

icon

Beste antwoord door David 11 april 2021, 11:45

Hoi Jerry,

Aiii, dat is niet de bedoeling natuurlijk! Kun je aangeven waar je tegenaan loopt? Bij de nieuwe simkaart zit ook een brief met instructies hoe je de simkaart moet activeren. Op deze website vind je deze informatie ook nog. Je moet de simkaart dus via My T-Mobile activeren. 

Als je de oude simkaart niet meer hebt, dan moet je voor de activatie een afspraak maken bij een T-Mobile Shop om deze te laten activeren. Je moet dan ook een geldig legitimatiebewijs meenemen.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jerry,

Aiii, dat is niet de bedoeling natuurlijk! Kun je aangeven waar je tegenaan loopt? Bij de nieuwe simkaart zit ook een brief met instructies hoe je de simkaart moet activeren. Op deze website vind je deze informatie ook nog. Je moet de simkaart dus via My T-Mobile activeren. 

Als je de oude simkaart niet meer hebt, dan moet je voor de activatie een afspraak maken bij een T-Mobile Shop om deze te laten activeren. Je moet dan ook een geldig legitimatiebewijs meenemen.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag!

Hi David,

bedankt voor het antwoord. 

Als ik kom naar website om SIM te activeren, het schrijft dat Pagina staat onder slot. En in mijn profiel als ik wil mijn abonnement toevoegen, het verzendt me SMS, maar deze SIM is nog niet actief dus hoe kan ik SMS ontvangen…

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jerry Baran,

De SMS zou dan binnenkomen op de oude simkaart, inderdaad nog niet op de nieuwe simkaart. 

Zou je me een privébericht via mijn profiel kunnen sturen met jouw 06-nummer, het oude en nieuwe simkaartnummer, jouw volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Het zijn flink wat gegevens, maar daarmee kan ik controleren wat er aan de hand is en hoe dit zo snel mogelijk kan worden opgelost.

Ik zie jouw privébericht graag tegemoet!

Reageer