Beantwoord

sim nog niet ontvangen

• 28 september 2018
  • 7 reacties
  • 1102 Bekeken

Ik heb 21 sep een nieuwe simkaart besteld, maar nog niet ontvangen.
Aangezien mijn nieuwe toestel alleen een nano formaat accepteert, kan ik deze nu niet gebruiken.
Kunt u dit alsnog in orde maken?

MvG
ppeer
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 september 2018, 12:38

Hoi Ppeer,

Natuurlijk kunnen we dat voor je regelen! Is inderdaad wel zo handig als je jouw toestel gewoon kunt gebruiken!

Ik zie dat er vandaag al kosten voor een nieuwe simkaart zijn vergoed. Klopt het dat je via een andere weg met een collega hebt gesproken? :D

Is alles zo in orde of kan ik nog iets voor je doen? Dan hoor ik het graag, want dan sta ik uiteraard voor je klaar!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ppeer,

Natuurlijk kunnen we dat voor je regelen! Is inderdaad wel zo handig als je jouw toestel gewoon kunt gebruiken!

Ik zie dat er vandaag al kosten voor een nieuwe simkaart zijn vergoed. Klopt het dat je via een andere weg met een collega hebt gesproken? :D

Is alles zo in orde of kan ik nog iets voor je doen? Dan hoor ik het graag, want dan sta ik uiteraard voor je klaar!

ik heb een paar weken geleden voor mijn vriendin een nano simkaart aangevraagd via deze site. ze heeft nog een oude simkaart en er zou dan ook voor haar een nieuwe simkaart worden opgestuurd. Tot nog toe hebben wij deze nog niet ontvangen. Zij heeft een prepaid-toestel.

Wat kan ik doen om dit geregeld te krijgen?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @brottine 

Hier kan ik je uiteraard mee verder helpen! :smile: Kun je in een privébericht de gegevens sturen van je vriendin? Hiervoor ontvang ik graag het 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Goedemorgen, Ik heb 12 april een nieuwe simkaart aangevraagd en deze nog steeds niet ontvangen, kunnen Jullie zien of hij inmiddels verstuurd is.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Belinni1973 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Bedankt voor je berichtje, ik kan je niet een privébericht bericht sturen met mijn 06 want mijn sim is permanent geblokkeerd. Heb 9 keer verkeerde puk code ingevoerd.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Belinni1973

Je kunt hier via de community een privébericht sturen. 
Ik hoop dat het je nu lukt om Hajar een bericht te sturen, maar mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag. Voor nu wens ik je alvast een prettige dag toe. 

Reageer