Beantwoord

Simkaart 06 nummer terug halen

• 10 september 2020
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Enige tijd geleden heb ik het verzoek gedaan om mijn nummer te wijzigen. Mijn nummer is hiermee gewijzigd. Uiteindelijk ben ik de volgende dag naar de tmobile shop gegaan om hierop terug te komen. Ik wou toch maar niet mijn nummer veranderen. Een collega daar heeft mij geïnformeerd dat dit niet mogelijk is en dat ik mijn nummer kwijt ben. Vandaag ben ik echter anders geïnformeerd. Ik begrijp van uw collega van de klantenservice dat ik binnen 72 uur, na de aanvraag van nummerwijziging, hier nog op kan terugkomen. Dit zou betekenen dat ik dus verkeerd ben ingelicht in de winkel. Dit vind ik spijt genoeg erg jammer. En ik vraag me af wat jullie hierin nog voor mij kunnen betekenen. Ik ben ontzettend teleurgesteld en ben hiermee het vertrouwen in tmobile kwijtgeraakt. 

icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2020, 12:50

Hi @Meryam29 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en die is op onderzoek uit om te zien of je nummer terug te krijgen is. Je wordt op de hoogte gehouden door mijn collega. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het vooral weten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Meryam29 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en die is op onderzoek uit om te zien of je nummer terug te krijgen is. Je wordt op de hoogte gehouden door mijn collega. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het vooral weten! 

Reageer