Simkaart activeren

  • 21 juni 2020
  • 5 reacties
  • 580 Bekeken

Hallo beste meneer/mevrouw,

ik heb 2 dagen geleden een simkaart bij jullie gehaald en het zou vandaag geactiveerd moeten worden; tot nu toe ben ik niet bereikbaar en als ik online probeer in te loggen, zegt ie “account is onbekend in ons systeem”

kan iemand me alsjeblieft snel hiermee helpen?

met vriendelijke groetjes,

Mohsen


5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mohsen.A 

Ik heb gereageerd op je privébericht. Ik zie je reactie graag tegemoet. 

Yess! Hartstikke bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

@Mohsen.A

Klik op @Hajar en vervolgens stuur bericht, je zult hopelijk morgen antwoord ontvangen.

Oh hallo,

hoe kan ik je een prive  bericht sturen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mohsen.A 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, je huidige simkaartnummer en het simkaartnummer dat je wilt activeren. Dan help ik je graag verder.

Reageer