Beantwoord

Simkaart activeren

• 15 februari 2021
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Hallo ik ben mijn sim kaart kwijt dus gelijk geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Als ik deze wil activeren moet ik naar een t-mobile winkel ,,, Kan dit niet via email of zo ik kan nu ook niet bellen anders had ik de klantenservive wel gebeld . Moet ik echt naar een winkel ? (is weer 12 kilometer reizen)

icon

Beste antwoord door Hajar 15 februari 2021, 14:06

Hi @sylmar66 

Je zal in dit geval toch echt langs een T-Mobile winkel moeten gaan om je simkaart te activeren. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @sylmar66 

Je zal in dit geval toch echt langs een T-Mobile winkel moeten gaan om je simkaart te activeren. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer