Beantwoord

Simkaart activeren zonder oude simkaart

• 10 juni 2020
  • 11 reacties
  • 670 Bekeken

Beste T-Mobile, 

Zou iemand van de online medewerkers mij op dit moment kunnen helpen met het activeren van mijn simkaart? Ik wil hem heel graag zo snel mogelijk weer gaan gebruiken, maar ik heb mijn oude simkaart niet meer. Kan iemand mij helpen, want telefonisch kan ik het nu niet regelen.

Groeten. 

icon

Beste antwoord door Hajar 11 juni 2020, 11:55

Hi @s.v.b. 

Als je je oude simkaart niet meer hebt, dan moet je langs een T-Mobile shop om je simkaart te activeren. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste  @s.v.b. Helaas is er niemand meer die je nu kan helpen. 
Je sim activeren

Als je een sim hebt ontvangen, dan kun je deze eenvoudig zelf activeren in je account onder het kopje Sim en Toestel.
Probeer het even anders moet je wachten tot morgen op de hulp van een moderator.

Ik hoor graag of het je is gelukt.

Groetjes en voor straks slaap lekker.

Maar dat kan niet als je je oude simkaart niet meer hebt. Ten minste, dat staat er… Weet je toevallig hoe ik het dan alsnog kan doen?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @s.v.b. 

Is het niet mogelijk voor je om morgen even langs een T-mobile winkel te gaan? Daar kunnen ze je meteen verder helpen.

Misschien kan je het morgen telefonisch ook regelen, natuurlijk zouden de moderators het hier ook kunnen regelen voor je maar dat gaat iets lastiger ivm het bevestigen van je gegevens (contractant).

Reputatie 7
Badge +20

@s.v.b.  Log in, klik op sim activeren en geef de gevraagde gegevens op.

@Waqqas Nee, ik zit even in zo’n positie dat dat jammer genoeg niet lukt. Ik zou het super graag op dit moment geregeld hebben.. maar dat wil natuurlijk iedereen..

@CrisTien Dankje voor je reactie. Zo ver was ik inderdaad ook, maar bij het aanklikken van ‘nee’ op de laatste vraag (want mijn oude simkaart heb ik niet meer) staat er dat ik dan contact op moet nemen met de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +20

@s.v.b. Helaas zal je dan tot morgen morgen moeten wachten. 
De moderators zijn van hun vrije avond aan het genieten. 
🌟

@CrisTien goeie les voor mijn geduld :) Bedankt voor je snelle antwoord! En slaap lekker!

Reputatie 7
Badge +20

@s.v.b. Slaap lekker. Ik snap het wel maar is nu even niets aan  te veranderen. 
Morgen weer een dag! 👍🏻🙋‍♀️📱

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @s.v.b. Lekker geslapen?

Is het inmiddels gelukt om je Sim te activeren?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @s.v.b. 

Als je je oude simkaart niet meer hebt, dan moet je langs een T-Mobile shop om je simkaart te activeren. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer