Beantwoord

simkaart bestellen lukt niet met prepaid

• 17 oktober 2018
  • 30 reacties
  • 1536 Bekeken

Ik wil online een nieuwe simkaart bestellen, maar krijg steeds een foutmelding. Alles staat ingevuld en er wordt ook niet aangegeven waar de fout zit.
icon

Beste antwoord door David 18 oktober 2018, 12:56

Hi Receptie,

Er is inderdaad een probleem bekend met PrePaidklanten die een simkaart willen bestellen. Ik heb de simkaart handmatig voor je besteld en deze heb je binnen 3 werkdagen op de mat liggen! 🙂 Ik zie dat mijn collega ook al voor een vergoeding heeft gezorgd, dus dat is ook al helemaal in orde!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Receptie,

Er is inderdaad een probleem bekend met PrePaidklanten die een simkaart willen bestellen. Ik heb de simkaart handmatig voor je besteld en deze heb je binnen 3 werkdagen op de mat liggen! 🙂 Ik zie dat mijn collega ook al voor een vergoeding heeft gezorgd, dus dat is ook al helemaal in orde!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
Zit met hetzelfde probleem, Zou het op prijs stellen als het ook voor mij verholpen kan worden.
Huidige telefoon (Lumia 640) hangt zo vaak vast dat het gebruik ervan pure frustratie is geworden en hoewel een tijdelijke vervanger al klaar ligt heeft deze helaas zoals bijna alles tegenwoordig een nano sim slot...

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sato NL,

Natuurlijk kunnen we ook jou daarmee helpen!

Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld en vanwege het ongemak de kosten ervan vergoed. 😃 Je zult de simkaart binnen enkele dagen op je deurmat vinden.

Laat je het weten als we je nog ergens mee kunnen helpen?
Ik heb ook dit probleem, als iemand mij op deze manier wil helpen wordt dat zeer op prijs gesteld.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ingeborg,

Help is on the way! Ik heb bij deze een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis en op deze pagina kun je de simkaart activeren. Laat je even weten of ik nog iets voor je kan doen?
Ook ik heb dit probleem kunnen jullie mij hier ook mee helpen zo snel mogelijk? Vast bedankt voor de moeite
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bert,

Dat wil ik graag voor je regelen! Je bent niet geregistreerd met jouw My T-Mobile, dus ik kan niet direct de simkaart toesturen. Kun je mij jouw telefoon- en simkaartnummer sturen via een privébericht (door op mijn profiel te klikken)? Dan ga ik dit voor je regelen!

Mocht het nog niet gebeurd zijn, zorg dan ook even dat je PrePaid-account is geregistreerd met jouw adres. Anders kan ik de simkaart alsnog niet direct toesturen. :8
Ik zit helaas met hetzelfde probleem.
Heb al mijn gegevens doorgevoerd, maar blijf de foutmelding krijgen.

Ik zou graag mijn nummer willen behouden op deze nieuwe simkaart.

Kijk uit naar de reactie.
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Stef94,

Ik ben meteen even met je mee gaan kijken! Ik zie toevallig dat je vandaag in een T-Shop bent geweest. Ben je toen met dit probleem geholpen en heb je inmiddels een nieuwe simkaart?

Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan via jouw My T-Mobile jouw adresgegevens invoeren? Lukt dat? Zo kan ik er namelijk voor zorgen dat de simkaart alsnog naar je toegestuurd wordt.

Laat het me maar weten en dan helpen we je verder als dat nodig is! 🙂
Hoi Stef94,

Ik ben meteen even met je mee gaan kijken! Ik zie toevallig dat je vandaag in een T-Shop bent geweest. Ben je toen met dit probleem geholpen en heb je inmiddels een nieuwe simkaart?

Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan via jouw My T-Mobile jouw adresgegevens invoeren? Lukt dat? Zo kan ik er namelijk voor zorgen dat de simkaart alsnog naar je toegestuurd wordt.

Laat het me maar weten en dan helpen we je verder als dat nodig is! :)

Hoi Jaimy,

Ik ben inderdaad vandaag even binnengelopen en een collega van je heeft me geholpen. Ik heb de nieuwe simkaart direct meegekregen.

Bedankt voor jullie ondersteuning!
Goedendag,.
Op 18-10 heb ik een reactie gekregen, dat de simkaart alsnog opgestuurd werd. Deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Graag uw reactie,
Met vriendelijke groet,

C.W van de Receptie
Goedenavond,

Omdat ik over wil stappen naar een andere mobiele telefoon, kamp ik helaas met hetzelfde probleem. Krijg, ook ik, de simkaart maar niet besteld via de normale weg. Hopelijk kunnen jullie hier ook wat voor mij in betekenen. Ik hoor het graag!
Goedenavond
David (T-Mobile moderator) heeft mij op 18 oktober laten weten dat hij de simkaart alsnog handmatig had besteld. Tot op heden hebben wij niets ontvangen. Nu kreeg ik in mijn mailbox net een reactie dat er geen prepaid simkaart besteld kan worden... ik begrijp er niets meer van. Ik ontvang graag uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Receptie.
Reputatie 7
Badge +20
@Receptie; Ik zie inderdaad dat er wat mis was gegaan, maar ik heb de simkaart opgestuurd. Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen thuis!

@Andijks; Ik heb voor jou ook een nieuwe simkaart opgestuurd die je binnen 3 werkdagen thuis ontvangt. Op deze pagina kunnen jullie de simkaart activeren.

Laten jullie even weten of het lukt?
Ik krijg het ook niet voor elkaar om een nieuwe simkaart te bestellen.
ben er al een uur mee bezig. ook buurman al ingeschakeld.
verschillende pc's laptops en browsers geprobeerd.
Help !!
Reputatie 7
Badge +18
Gaat je nu ook even niet lukken door een technische storing. Morgen reageert er zeker een moderator en dan komt alles goed!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lolatje,

Zou je mij het telefoonnummer en huidige simkaartnummer via een privébericht (via mijn profiel) kunnen toesturen? Dan kan ik dit voor je gaan regelen!
Ik zit helaas ook met hetzelfde probleem.
Heb al mijn gegevens meerdere keren goed ingevuld, maar de foutmelding blijft komen.

Ik zou graag mijn nummer willen behouden op deze nieuwe simkaart.

Kijk uit naar de reactie.
BVD!
ik heb ook heel wat keren geprobeert om een nieuwe simkaart te bestellen, maar krijg steeds een foutmelding. Ik wil graag mijn nummer behouden. Is het mogelijk dat er voor mij ook een nieuwe simkaart wordt besteld?

BVD
Reputatie 7
Badge +20
@Chris568,

Ik wilde gelijk een simkaart opsturen, maar je bent niet geregistreerd met jouw adresgegevens op My T-Mobile. Op dit moment kunnen we dus nog geen simkaart toesturen. We verwachten dat het probleem spoedig is opgelost, maar als je jouw gegevens hebt ingevuld kun je ook weer een reactie achterlaten, dan pakken we het op!

@sense-san,

De nieuwe simkaart is onderweg en ligt met 3 werkdagen op de mat. Geen zorgen, je behoudt je nummer gewoon!
Bedankt voor jullie snelle reactie
👍🏽
Ik heb ook een aantal keren geprobeert een nieuwe simkaart te bestellen, maar tot nu toe nog geen gewenst resultaat. Zouden jullie me daarbij kunnen helpen? Ik zou graag mijn nummer willen behouden.

Met vriendelijke groet,
Ilse
@David Ik heb mijn gegevens ingevuld dus je kunt weer aan de slag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @IlsevanderVeen & @Chris568,

De simkaart zijn besteld en komen jullie kant op! Binnen 3 werkdagen hebben jullie deze binnen en via My T-Mobile kun je deze activeren. Beltegoed en nummer blijft altijd behouden bij een simkaartaanvraag op een bestaand nummer.
Hoi @David

Ik heb mijn simkaart nu nog niet binnen.
Ik zie hem graag alsnog zo spoedig mogelijk binnen komen.

Reageer