Beantwoord

simkaart niet geprovisioneerd

• 7 maart 2021
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Gister een e-sim aangeschaft met nummerbehoud. nu heb ik geen service meer. Mijn fysieke simkaart doet het niet meer. Telefoon zegt: simkaart niet geprovisioneerd. Hij staat wel als actief. Opnieuw activeren gaat niet want ik heb geen fysieke kaart meer en dus geen mogelijkheid om de activatiecode per sms te ontvangen. De klantenservice is blijkbaar dicht op zondag.. Wie heeft er raad…. 

icon

Beste antwoord door Hajar 9 maart 2021, 10:30

Hi @Berthina 

Heb je echt niet de mogelijkheid om langs een T-Mobile shop te gaan? Ze kunnen je daar direct helpen om je simkaart te activeren. Op deze pagina zie je wel T-Mobile bij jou in de buurt open is. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Berthina 

Is het inmiddels gelukt om je eSIM te activeren? En anders kun je mij een privébericht sturen van je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN, je huidige simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer? Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen!

Ik heb ondertussen contact gehad met een servicemedewerker en er moet een Sim-swab plaatsvinden. Heel vervelend want ik ben nu al twee dagen onbereikbaar, niet in staat om naar een winkel te gaan en online kan het blijkbaar niet meer. Ondertussen uit nood een prepaid nummer gekocht omdat ik dus niet in staat ben om naar een winkel toe te gaan. Slechte zaak om online producten te verkopen en dat een probleem vervolgens niet online kan worden verholpen, vooral in deze tijd waarbij het maken van een afspraak in een winkel ook al lastig is. Ik betaal nu abonnementskosten terwijl ik mijn nummer waarschijnlijk nog dagen niet kan gebruiken en heb een groot probleem aangezien ik thuis werk en dit mijn bekende telefoonnummer is. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Berthina 

Heb je echt niet de mogelijkheid om langs een T-Mobile shop te gaan? Ze kunnen je daar direct helpen om je simkaart te activeren. Op deze pagina zie je wel T-Mobile bij jou in de buurt open is. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Reageer