Vraag

Simkaart nog niet actief

  • 30 juni 2020
  • 2 reacties
  • 538 Bekeken

Ik heb een twee maanden terug een abonnement afgesloten. Maar kan ik me niet inloggen en ontvang ik niks. Bij het aanmelden op My T-Mobile kreeg ik de volgende tekst.
‘Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet actief is of pas vandaag geactiveerd wordt. Probeer het later nog eens’ 


Kunnen jullie het account activeren? Wat moet ik doen?

 

Al twee maanden betaald en contact opgenomen met T-mobile moderators maar geen reacties maar wel kunnen reageren op threads.. heel raar! 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @MichelPronkk 

Ik zie inderdaad dat je hier eerder contact over hebt opgenomen, sorry dat het nog niet goed is opgepakt! Ik ga je zo goed mogelijk verder helpen, hiervoor ontvang ik graag wat meer gegevens. Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN sturen? Daarnaast ontvang ik ook graag het volledige simkaart nummer. Zodra ik dit binnen heb ga ik voor je aan de slag! :smile:

Zal ik doen, dank u!

Reageer