Beantwoord

simkaart ongeactiveerd gekregen

  • 27 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 801 Bekeken

Beste community,

Ik heb reeds een abonnement via internet bij T-mobile afgesloten. Ik kreeg een bevestigingsmail en een mail over nummerbehoud. Dat heb ik aangevraagd want ik wil mijn eigen nummer behouden. Ook daar kreeg ik bevestiging van. Nu een maand later en nu mijn vorige abonnement bij Simpel is afgelopen, heb ik niks meer vernomen van T-mobile. Geen sms, geen mail, helemaal niks. Ik zit nu zonder bereik en zonder 3G/4G. Ik heb gebeld met de klantenservice, blijkt mijn simkaart niet geactiveerd te zijn? Ik moest naar een T-mobile winkel en daar zou ik een nieuwe simkaart krijgen. Ik ben geweest maar zij wisten daar ook niet wat ze ermee aanmoesten en zeiden dat ze niks voor mij konden betekenen. En dat ik maandag maar moet gaan bellen met de klantenservice. Ik hoop dat ik zsm geholpen kan worden, en dat ik mijn eigen nummer zal behouden. Dat is namelijk erg belangrijk voor mij. 

Met vriendelijke groeten,

Z Ashek

icon

Beste antwoord door Hajar 27 oktober 2019, 11:02

Hi @Zahrayad 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, simkaartnummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zahrayad 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, simkaartnummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag met je mee!

Mijn [Telefoonnummer verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!] moet geactiveerd worden 

Reputatie 5
Badge +4

Ze vroeg om dat in een privé bericht te sturen, nu staat je telefoonnummer op een openbaar forum voor de hele wereld zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @pipodeclown_2  Kijk eens naar de datum en naam aan wie #Hajar dat vroeg 👍🏻 
Het telefoonnummer wordt verwijderd dat is al doorgegeven door @Folkert 

Groetjes en fijne gezellige zondag! 

Reputatie 5
Badge +4

Goedemorgen @pipodeclown_2  Kijk eens naar de datum en naam aan wie #Hajar dat vroeg 👍🏻 
Het telefoonnummer wordt verwijderd dat is al doorgegeven door @Folkert 

Groetjes en fijne gezellige zondag! 

I know, wilde laten weten dat persoonlijke informatie via privé bericht wordt opgevraagd. Hopelijk lezen nieuwe gebruikers dat voordat ze dezelfde fout begaan. Heel goed dat Folkert er boven op zit 👍

Reputatie 6
Badge +5

Hi @jenaushaddd 

Ik help je graag verder! Ik zie dat je sinds kort een nieuwe simkaart hebt, dit heb ik gelijk nagekeken en de simkaart staat op actief. Klopt het dat het nummer van de simkaart eindigt op 8755? Als dit klopt, wil ik je vragen om de simkaart schoon te maken en terug te plaatsen in het toestel. Wanneer je dit hebt gedaan kun je dan ook het toestel uit- en aan te zetten, dit wil nog wel eens kunnen helpen!

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan zoeken we naar een andere oplossing! :smile:  

 

Reageer