Beantwoord

simkaart opeens vergrendeld

  • 5 februari 2021
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 2 reacties

Goedemorgen,

 

ik kan sinds deze ochtend niet meer mijn simkaart gebruiken en heb geen idee waarom dit is. Gisteren deed alles nog gewoon normaal en ik heb nergens instellingen verandert of mijn telefoon laten vallen of iets dergelijks. Wat moet ik nu doen? 


Ik heb al diverse jaren hetzelfde kaartje.

icon

Beste antwoord door MCAV 5 februari 2021, 13:27

Ik heb niks verandert of gedaan sinds vanochtend, maar nu doet ie t weer. Erg vreemd, maar toch bedankt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @MCAV,  

Gaat het hier om een prepaid simkaart of over een abonnement? 
Zou je het kaartje eens in een ander toestel kunnen stoppen? 
Krijg je dan dezelfde melding?
We horen het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +18

@MCAV 

Mocht je een nieuwe pincode willen maken zonder de huidige te weten dan kun je het zo doen :

In je My T-Mobile account onder sim & toestel je pukcode noteren (kun je doen op een andere telefoon of laptop).

4 keer je pincode fout intoetsen, pukcode intoetsen en dan een nieuwe aanmaken.

Ik heb niks verandert of gedaan sinds vanochtend, maar nu doet ie t weer. Erg vreemd, maar toch bedankt.

Reputatie 7
Badge +11

Hey @MCAV, Bedankt voor de terugkoppeling! 
Fijn om te lezen dat je simkaart weer naar behoren werkt. Ik wens je een prettig weekend 

Reageer