Vraag

simkaart pindoce wijzigen werkt niet

• 13 september 2020
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

nadat ik mijn iphone heb gerestored. moest ik mijn pincode intoetsen, maar deze werkte niet vervolgens was het na 3x geblokkeerd en moest ik mijn puk code intoetsen. na het intoetsen van de CORRECTE pukcode krijg ik steeds een melding om een nieuwe pincode in te toetsen en daarna opnieuw te bevestigen en hier gaat het dus fout. het bevestigd de nieuwe pincode niet ipv dat krijg ik een fout melding waarbij ook telkens m'n pogingen verminderen totdat de simkaart niet meer te openen is. nu heb ik alle 10 pogingen geprobeert en kan ik niet mijn simkaart openen. en naar de klantenservic bellen werkt ook niet want die is gesloten in het weekend ???????. wat een service, dus nu moet ik wachten totdat jullie weer open zijn om waarschijnlijk toch te horen krijgen dat jullie me niet kunnen helpen en dat ik het beste een nieuwe simkaart moet bestellen en nog uit eigen zak ook. ik hoor graag van jullie. 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Hi @burkay 

He wat lastig inderdaad! Zo te zien ben je gisteren al verder geholpen door mijn collega, hopelijk werkt alles nu weer? :smile:  

Reageer