Beantwoord

Simkaart plots gestopt met werken

• 24 september 2020
  • 4 reacties
  • 311 Bekeken

Beste,

Zojuist is mijn simkaart plotseling gestopt met werken. Mijn telefoon is niet gevallen, de simkaart zat gewoon in de telefoon en er is geen fysieke schade of wat dan ook. Ik opende het scherm van mijn telefoon en zag spontaan de melding ‘invalid sim’ linksboven in mijn scherm staan. Grofweg een uur hiervoor heb ik nog 2x een (mobiel) telefoongesprek kunnen voeren met mijn simkaart.

Ik heb de SIMkaart uit mijn telefoon gehaald en geprobeerd schoon te maken met een droge, schone doek. Dit heeft helaas geen effect gehad en als ik de SIMkaart terugplaats wordt deze niet herkent (No SIM). Ook bij een andere mobiele telefoon krijgt deze simkaart de melding ‘Invalid SIM’.

Wat kan ik het beste doen om een nieuwe SIMkaart te ontvangen?

met vriendelijke groet,

Bram

icon

Beste antwoord door CrisTien 24 september 2020, 19:25

@Waqqas

Hi Cristien, dank voor je snelle reactie.

Ik begrijp natuurlijk dat ik er een kan bestellen, wat ik alleen graag wil weten is hoe dit met de kosten zit. Als mijn SIMkaart bij normaal gebruik plotseling het leven laat dan voel ik mij niet geroepen om direct te betalen voor een nieuwe. Ik neem aan dat ook SIMkaarten enige vorm van garantie genieten.

Hoe gaat dit in zijn werk?

@Bram 1994 Ga even langs een shop, vertel gewoon Sjimmie is plots kapoet wilt u het even nakijken want ik snap er niets van ineens werkt mijn telefoon niet meer.. zet je vriendelijkste gezicht op.😂

De meeste aardige verkopers geven dan gewoon een nieuw kaartje mee! 
Als je wacht op de moderators sturen ze er een op.  Bestel je zelf komt het uiteraard op je account en factuur te staan.

Succes! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hou @Bram 1994 Dat is pech! De snelste manier is langs een T-Mobile shop gaan, of er online nu een bestellen.

Lukt dat niet dan moet je wachten op de hulp van de moderators, ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.
Ze sturen er dan een op wat ook weer een paar dagen kan duren.

Ik begrijp natuurlijk dat ik er een kan bestellen, wat ik alleen graag wil weten is hoe dit met de kosten zit. Als mijn SIMkaart bij normaal gebruik plotseling het leven laat dan voel ik mij niet geroepen om direct te betalen voor een nieuwe. Ik neem aan dat ook SIMkaarten enige vorm van garantie genieten.

Reputatie 7
Badge +18

Volgens de website betaal je er zelf voor als deze kapot is.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/mijn-simkaart-is-kapot-wat-nu/000216959

Een nieuwe simkaart online bestellen is €5,09 en in de winkel €10,00.

Er zijn wel eens aardige medewerkers die een nieuwe gratis willen toesturen maar het kan ook zo zijn dat ze je adviseren er één te bestellen.

Aan jou de keus of je even wilt wachten of niet.

Reputatie 7
Badge +20

@Waqqas

@Bram 1994 Ga even langs een shop, vertel gewoon Sjimmie is plots kapoet wilt u het even nakijken want ik snap er niets van ineens werkt mijn telefoon niet meer.. zet je vriendelijkste gezicht op.😂

De meeste aardige verkopers geven dan gewoon een nieuw kaartje mee! 
Als je wacht op de moderators sturen ze er een op.  Bestel je zelf komt het uiteraard op je account en factuur te staan.

Succes! 

Reageer