Beantwoord

simkaartovername niet helemaal goed gelukt

• 17 juli 2020
  • 4 reacties
  • 455 Bekeken

Hallo,

Ik ben afgelopen oktober overgestapt van telfort naar T-mobile mobiel. Sinds de overname konden sommige willekeurige nummers mij niet bereiken. Ik heb hier al herhaaldelijk melding van gemaakt! Maar na al die maanden weten we eindelijk wat het probleem is. Het ligt aan t-mobile blijkbaar is er iets fout gegaan. Wat heb ik allemaal gedaan: nieuwe simkaart gehad van jullie, andere telefoon uitgeprobeerd en dit heeft geen effect. In de tmobile shop andere simkaarten in mijn toestel geprobeerd en probleem verholpen. Wss als ik dus een ander nummer neem is dit opgelost maar dit is niet de bedoeling. Ik heb dit nummer al meer dan 10 jaar en herhaaldelijk van provider gewisseld. Sinds de laatste overstap ervaar ik dit probleem en dit is erg hinderlijk. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om dit op te lossen!

icon

Beste antwoord door David 17 juli 2020, 15:29

Hoi @Jlinders82,

Dat is behoorlijk frustrerend en ook ik snap dat je jouw nummer graag wilt behouden. Ik zie dat er een paar dagen geleden een case is aangemaakt om dit tot op de bodem uit te zoeken en op te lossen. De laatste update is dat er voorbeelden nodig zijn van telefoongesprekken die fout zijn gegaan. Zou je mij via een privébericht een drietal voorbeelden door kunnen sturen met de volgende gegevens:

• Telefoonnummer + provider van de bellende partij
  • Tijdstip + datum

Dan kan ik dit toevoegen aan jouw case, zodat dit verder uitgezocht kan worden. Ik zie je bericht dan ook graag spoedig verschijnen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Jlinders82,

Bovenstaande beschrijving doet me meteen denken aan een technisch probleem tijdens de nummerportering (het overzetten van je nummer). Ik kan me goed voorstellen dat je eigen nummer na meer dan 10 jaar ontzettend belangrijk voor je is. Je geeft ook aan dat je diverse meldingen geplaatst hebt. Mag ik vragen was dat hier in de community of via de klantenservice? 

Ik hoor het graag van je. Zodat we met je kunnen meezoeken richting een mogelijke oplossing. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jlinders82,

Dat is behoorlijk frustrerend en ook ik snap dat je jouw nummer graag wilt behouden. Ik zie dat er een paar dagen geleden een case is aangemaakt om dit tot op de bodem uit te zoeken en op te lossen. De laatste update is dat er voorbeelden nodig zijn van telefoongesprekken die fout zijn gegaan. Zou je mij via een privébericht een drietal voorbeelden door kunnen sturen met de volgende gegevens:

• Telefoonnummer + provider van de bellende partij
  • Tijdstip + datum

Dan kan ik dit toevoegen aan jouw case, zodat dit verder uitgezocht kan worden. Ik zie je bericht dan ook graag spoedig verschijnen!

Hoi David,

Ik ben zojuist gebeld en heb deze gegevens doorgegeven. Volgens hun komt het door iets met vodafone wat niet aangemeld is maar ze gingen het navragen! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jlinders82,

Dan is dat rap gegaan en hopelijk wordt het dan snel opgelost! Voor nu in ieder geval een fijn weekend en als we ergens anders bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Reageer