Beantwoord

Smartwatch wat voor simkaart

• 24 maart 2018
  • 7 reacties
  • 388 Bekeken

Ik heb sinds gisteren een smartwatch en ik moet er een simkaart inzetten wat voor moet ik bestellen ???
Ik zie een dualsimkaart staan voor 35 euro en een simkaart voor 6 euro kan iemand mij helpen want iemand van de klantenservice krijg ik ook niet te pakken en dat vind ik wel ruk en moet deze online bestellen ik hoor graag van iemand hierover
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 maart 2018, 15:18

Hoi Petje1980, welkom op het klantenforum.

De goedkopere versie is een vervangende simkaart. Deze bestel je wanneer je huidige simkaart bijvoorbeeld niet meer werkt of gestolen is.

De duurdere versie, de duosim, is meer bedoeld voor een carkit of een tweede telefoon. Er kan namelijk t.a.t. maar één simkaart actief zijn op het netwerk, meer info over duosim vind je op deze pagina. Als je alleen de smartwatch mee wilt nemen en de telefoon thuis zou laten (of in ieder geval de verbinding volledig uitzet 😉 ), is dit op zich wel een optie.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Petje1980, welkom op het klantenforum.

De goedkopere versie is een vervangende simkaart. Deze bestel je wanneer je huidige simkaart bijvoorbeeld niet meer werkt of gestolen is.

De duurdere versie, de duosim, is meer bedoeld voor een carkit of een tweede telefoon. Er kan namelijk t.a.t. maar één simkaart actief zijn op het netwerk, meer info over duosim vind je op deze pagina. Als je alleen de smartwatch mee wilt nemen en de telefoon thuis zou laten (of in ieder geval de verbinding volledig uitzet 😉 ), is dit op zich wel een optie.
Oké bedankt maar alsik de goedkopere versie doet doen allebei de simkaarten het nog wel toch en ontvang ik op zowel de smartwacht melding van sociaal media en ok de telefoon ook dan toch nog ?
Nee, de goedkope versie is een vervangende simkaart. Zodra je deze simkaart activeert, deactiveert je oude simkaart automatisch.
WAt een ROMMEL, bij mijn T- Mobile, vraag ,welk type simkaart heb ik nodig in mijn net gekochte smartwatch. nergens een antwoord te vinden of iemand te pakken.Toestel staat. 2G Simkaart--T F kaart? Waar kan ik die krijgen?
Reputatie 7
Badge +18
@tadeel Er is maar 1 type simkaart te bestellen, de 3 in 1 simkaart. Daar kun je zelf een micro of nano simkaart uitdrukken (voorzichtig). Een smartwatch zal gezien de grootte zeker een nano simkaart nodig hebben.

Ondersteunt de smartwatch alleen 2G? T-Mobile zet op 15 november 2020 zijn 2G netwerk uit, blijft alleen 3G en 4G over.
Dank je wel Folkert, tenslotte ben ook 75 en niet meer de snelste met de huidige vooruitgang,
Reputatie 7
Badge +18
Dank je wel Folkert, tenslotte ben ook 75 en niet meer de snelste met de huidige vooruitgang,

Ik denk dat leeftijd er niet zoveel toe doet, het belangrijkst is dat je jezelf ervoor interesseert en wat moeite doet iets nieuws te leren.

Reageer