Beantwoord

Wanneer ontvang je een e-sim?

• 16 juni 2020
  • 7 reacties
  • 469 Bekeken

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd, met de optie e sim, maar ik heb deze (QR-code) nog niet ontvangen.

Toestel is de Samsung S20+ dus daar zou het mee moeten werken.

Wat kan ik nu het beste doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 juni 2020, 14:14

@koentje00 bij een verlenging hoor je dus een brief met de QR code te krijgen en bij een nieuw abonnement een simkaart.

Bij een aankoop van een Esim tussendoor dan krijg je hem in MY T-mobile.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @koentje00 

De QR code zou als het goed is moeten verschijnen in je MY T-mobile account.

Is dat dan op het moment dat het abonnement in gaat?

In dat geval moet ik nog 2 maanden wachten.

Reputatie 7
Badge +5

Het kan ook als je al een bestaand abonnement hebt. Volgens de T-Mobile site "Je hebt al een abonnement bij T-Mobile. Dan kun je je huidige simkaart vervangen door een eSIM.”. H. Als je via jouw account een code aanmaakt, dan verschijnt daar de code. Meer is er niet nodig. Kijk ook de video voor een verdere instructie.:

https://youtu.be/ZANE0nDBW1A

Lukt het echt niet, dan kun je het beste even naar een T-Mobile Shop gaan. Dan kunnen ze het gelijk in orde voor je maken.

Blijkbaar moet er dan nog 5,09 euro betaald worden, terwijl ik bij verlenging de eSIM optie gekozen heb.

Lijkt me niet dat dit de bedoeling is.

Reputatie 6
Badge +10

In dat geval zou ik gewoon de komende twee maanden afwachten. 
Als het goed is zal vanaf het moment van verlenging de QR-code vanzelf in je My T-Mobile omgeving verschijnen. 

Reputatie 7
Badge +17

@koentje00 bij een verlenging hoor je dus een brief met de QR code te krijgen en bij een nieuw abonnement een simkaart.

Bij een aankoop van een Esim tussendoor dan krijg je hem in MY T-mobile.

In dat geval wacht ik geduldig af!

Reageer