Beantwoord

Zoontje is Puk code kwijt en heeft geen account geregistreerd

• 6 januari 2021
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Goedenavond!

Mijn zoontje met een Prepaid van T-mobile heeft zijn pincode per ongeluk 3 keer verkeerd ingevoerd met als gevolg dat hij nu zijn pukcode nodig heeft. Maar.. hij is deze kwijt en hij heeft geen T-Mobile account (dus hij kan de pukcode ook niet aanvragen.
Weet iemand of er een andere manier is om aan zijn pukcode te komen? Ik heb geprobeerd te bellen met de klantenservice maar loop vast in het menu en krijg niemand te spreken

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 januari 2021, 11:19

Goedemorgen @yester Oei heb je overal gezocht in het doosje van zijn telefoon enz.? 
Misschien kunnen de moderators nog iets doen, op de Site staat dat ze in dit geval weinig kunnen betekenen, even afwachten dus.

Stond er veel geld op?

Groetjes

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @yester Oei heb je overal gezocht in het doosje van zijn telefoon enz.? 
Misschien kunnen de moderators nog iets doen, op de Site staat dat ze in dit geval weinig kunnen betekenen, even afwachten dus.

Stond er veel geld op?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @yester 

Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je zoon, naam, geboortedatum, volledige adres en e-mailadres kunnen sturen dat bekend is in ons systeem? Dan help ik je graag verder!

Reageer