Beantwoord

11 maart, Galaxy S7 levering

• 4 maart 2016
  • 5 reacties
  • 507 Bekeken

Op 11 maart kom de nieuwe s7 uit, ik heb mijn abonnement verlengt maar mijn vraag is dus of ik de nieuwe toestel gelijk vrijdag op 11 maart binnen krijg of dat het nog een paar dagen langer duurt.

Groet,

Mohamed
icon

Beste antwoord door Amy 5 maart 2016, 12:06

Hey Modric19,

Gaaf dat je verlengd hebt met de S7! Deze is inderdaad leverbaar vanaf 11 maart. De gouden versie is overigens pas leverbaar vanaf 18 maart.

Ik kan mij voorstellen dat je niet meer kunt wachten tot je het toestel in handen hebt! Het is natuurlijk een super gewild toestel en er wachten momenteel veel mensen op de levering van dit toestel. Vanaf 18 maart kunnen wij de gouden toestellen gaan leveren maar we zijn hier voor ook afhankelijk van de leverancier. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk zo veel mogelijk toestellen uit te leveren maar het kan gebeuren dat je er nog even op moet wachten. Hier valt helaas verder weinig over te zeggen het is nog even afwachten. :)

Vergeet overigens niet om je Gear VR aan te vragen bij Samsung. Je krijgt deze namelijk niet standaard bij het toestel geleverd. Hoe je dit doet vind je terug in dit forumtopic.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Modric19,

Gaaf dat je verlengd hebt met de S7! Deze is inderdaad leverbaar vanaf 11 maart. De gouden versie is overigens pas leverbaar vanaf 18 maart.

Ik kan mij voorstellen dat je niet meer kunt wachten tot je het toestel in handen hebt! Het is natuurlijk een super gewild toestel en er wachten momenteel veel mensen op de levering van dit toestel. Vanaf 18 maart kunnen wij de gouden toestellen gaan leveren maar we zijn hier voor ook afhankelijk van de leverancier. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk zo veel mogelijk toestellen uit te leveren maar het kan gebeuren dat je er nog even op moet wachten. Hier valt helaas verder weinig over te zeggen het is nog even afwachten. :)

Vergeet overigens niet om je Gear VR aan te vragen bij Samsung. Je krijgt deze namelijk niet standaard bij het toestel geleverd. Hoe je dit doet vind je terug in dit forumtopic.

Bedankt voor de info, ik wil inderdaad heel graag en heel snel de S7 edge in mijn handen hebben ja haha!

Mijn andere vraag over de Gear VR is dat ik pas aan de deur kan betalen door een fout namelijk. Dat betekent dat ik dan een bonnetje krijg, moet scannen en dat moet voegen als bestand op de Samsung site ?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Modric,

Het zal niet heel lang meer duren gelukkig!

Goed dat je dit nog navraagt bij ons. Het antwoord op je vraag is; ja. Je kan de aankoopfactuur tot 24 maart uploaden op de website van Samsung. 🙂
Hey Modric19,

De gouden versie leverbaar van 18 maart? Ik heb 22-2 al de bestelling gedaan telefonisch en hierover is toen niets verteld. Of is het alleen als je later de bestelling hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michael,

Welkom op ons Forum!

Wat gaat dat je voor de goude Samsung S7 bent gegaan! Op deze pagina staat dat de goude Samsung vanaf 11 maart leverbaar is. De Samsung s7 Edge is leverbaar vanaf 25 maart. Volgens mij heb je het verkeerd gezien. :P

Ik wens je alvast heel veel plezier met je toestel!

Reageer