Beantwoord

4 februari iphone XS besteld

• 18 februari 2020
  • 12 reacties
  • 589 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties

Ik heb op 4 februari een iphone XS besteld. Ik kreeg vervolgens dit mailtje:

Je hebt de Apple iPhone XS 64GB Zwart besteld bij je contractvernieuwing. Helaas is je toestel nog niet op voorraad en is je bestelling vertraagd. We verwachten dat deze geleverd kan worden vanaf 14 februari 2020. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar meteen over. Excuses voor het ongemak.

Ondertussen is het 18 maart en ben ik nog altijd niet geïnformeerd over de langere wachttijd. Ik heb al even contact gehad via de chat en die gaven aan dat ze niets konden vinden en dat ik maar geduld moet hebben. Ik zal de volgende keer mijn rekening anders ook niet betalen en dan antwoorden dat jullie maar even geduld moeten hebben …  Hoe moeilijk kan het zijn om een bestelling tijdig te leveren? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 februari 2020, 21:14

Hi @DJJB 

Heb je gekozen voor bezorging of ophalen in een winkel.

Voor bezorging had je nu wel al een mail moeten ontvangen van AMP om een afspraak te maken, check ook je spam box. Als je had gekozen voor ophalen in een winkel dan zou je deze week wel bericht moeten ontvangen van de T-mobile winkel omdat het weekend er ook tussen zat en het versturen naar een filiaal kan ook een aantal werkdagen duren.

Ondertussen staat er leverbaar vanaf 9 maart, ik hoop dat jouw toestel al is gereserveerd. Een Moderator zou het kunnen bevestigen hoe het zit, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @DJJB 

Heb je gekozen voor bezorging of ophalen in een winkel.

Voor bezorging had je nu wel al een mail moeten ontvangen van AMP om een afspraak te maken, check ook je spam box. Als je had gekozen voor ophalen in een winkel dan zou je deze week wel bericht moeten ontvangen van de T-mobile winkel omdat het weekend er ook tussen zat en het versturen naar een filiaal kan ook een aantal werkdagen duren.

Ondertussen staat er leverbaar vanaf 9 maart, ik hoop dat jouw toestel al is gereserveerd. Een Moderator zou het kunnen bevestigen hoe het zit, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Reputatie 2

Ik heb voor bezorging gekozen en ook in mijn spambox staat niets

Reputatie 7
Badge +18

De email zou je al wel gekregen moeten hebben... Morgen zijn de moderators er weer, hopelijk kijken ze met je mee om te kijken wat de status precies is.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @DJJB 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Wauw,  een Apple iPhone XS is ook wel een hele goede keuze! :smile: De status van jouw bestelling staat op: wachten op voorraad. De levertijd van toestellen zijn onder voorbehoud en de datum is verschoven naar 9 maart 2020. Als het goed is ben je geïnformeerd per SMS, heb je die ontvangen? Ik kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten op je nieuwe toestel, nog even geduld! 

Als ik je in de tussentijd nog met andere vragen kan helpen, laat je het dan weten? Ik help je met alle liefde verder! 

Reputatie 2

Ik heb helemaal niets ontvangen anders zou ik geen post maken met de vraag waarom ik niet geïnformeerd ben? 

Ook ik zit met exact hetzelfde probleem. Vind dat tmobile erg in gebreken blijft met de communicatie over de levering. Er staat in de mail dat als de leverdatum verschuift je hier direct bericht van krijgt. En ook via de klantenservice kom je niet veel verder als sorry mevrouw we kunnen u hier verder niet mee helpen wacht maar tot vrijdag. 

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heb de Xs besteld op 1 febr. Geen enkele communicatie vanuit tmobile. Zelf maar gebeld. Levertijd zou nu vanaf 9 maart zijn. Geloof er niet echt meer in. Zit te denken om mijn verlenging te cancellen en te gaan kijken naar een andere provider. 

Reputatie 7
Badge +18

Annuleren en bijvoorbeeld je verlenging doen via mobiel.nl of belsimpel.nl kan ook, is op voorraad daar.

Ik heb begin februari ook de grijze iphone xs besteld. Een paar dagen geleden heb ik nagevraagd wanneer de iphone op voorraad zou zijn: toen werd 9 maart gezegd. Vandaag heb ik verdere informatie nagevraagd en werd verteld dat het nog langer zou duren dan 9 maart.

Reputatie 7
Badge +18

@BO013_ 

Van 9 maart naar dit :

In de 2de helft van maart zal hij pas weer op voorraad zijn indien het niet verder wordt uitgesteld.

Reputatie 2

Zou toch fijn zijn als ik hier dan een officiële update van kreeg… hoe zit het met annuleren? Ik heb het toestel wel al betaald hoe snel heb ik dan mijn geld terug? Of kan ik het omzetten naar een toestel dat wel op voorraad is?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @DJJB 

Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Ik zie dat je intussen jouw bestelling hebt geannuleerd, we storten het bedrag binnen twee weken terug op je rekening. Je kunt op onze website kijken of je een ander mooi toestel ziet, Let dan wel even goed op of het toestel direct leverbaar is. Heb je al iets moois in gedachten?

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Reageer