Ik heb op 4 februari een iphone XS besteld. Ik kreeg vervolgens dit mailtje:
Je hebt de Apple iPhone XS 64GB Zwart besteld bij je contractvernieuwing. Helaas is je toestel nog niet op voorraad en is je bestelling vertraagd. We verwachten dat deze geleverd kan worden vanaf 14 februari 2020. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar meteen over. Excuses voor het ongemak.
Ondertussen is het 18 maart en ben ik nog altijd niet geïnformeerd over de langere wachttijd. Ik heb al even contact gehad via de chat en die gaven aan dat ze niets konden vinden en dat ik maar geduld moet hebben. Ik zal de volgende keer mijn rekening anders ook niet betalen en dan antwoorden dat jullie maar even geduld moeten hebben … Hoe moeilijk kan het zijn om een bestelling tijdig te leveren?
Beste antwoord door Waqqas
Hi
Heb je gekozen voor bezorging of ophalen in een winkel.
Voor bezorging had je nu wel al een mail moeten ontvangen van AMP om een afspraak te maken, check ook je spam box. Als je had gekozen voor ophalen in een winkel dan zou je deze week wel bericht moeten ontvangen van de T-mobile winkel omdat het weekend er ook tussen zat en het versturen naar een filiaal kan ook een aantal werkdagen duren.
Ondertussen staat er leverbaar vanaf 9 maart, ik hoop dat jouw toestel al is gereserveerd. Een Moderator zou het kunnen bevestigen hoe het zit, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.