Beantwoord

Aankoopbewijs Sony Xperia XZs pre-order speaker actie

Reputatie 2
Waar kan ik een aankoopbewijs krijgen van mijn preorder Experia XZs met Speaker die ik via de T-mobile webshop heb besteld op 2 april 2017?

Voor het Sony actie formulier moet ik een foto maken van het bestelformulier waar de naam van de winkel, het actie product en de aankoop datum duidelijk op staan. Echter via de mail heb ik heb geen duidelijk aankoop bewijs gekregen waar dit allemaal op staat. Op de pakbon bij afleveren staat de datum 4 april en alleen de telefoon zonder speaker als besteld artikel.

Dit staat in de FAQ van de Sony actie site:
"Hoe zorg ik ervoor dat mijn aanvraag zo snel mogelijk juist wordt verwerkt?
Het is heel belangrijk om alle informatie goed leesbaar in te sturen, zodat we deze snel kunnen verwerken. Wanneer je bijvoorbeeld een foto van je kassabon instuurt, zorg er dan voor dat de naam van de winkel, het actieproduct en de aankoopdatum goed zichtbaar zijn. Zorg er ook voor dat je je IMEI code goed hebt ingevuld"

Hebben al de preorder Experia's (XZs) van T-mobile een Nederlands EMEI nummer? Dit is ook een eis van Sony voor een geldige actie aanvraag.

Mvg Arie van Rijn
icon

Beste antwoord door Arie65 6 april 2017, 09:36

Opgelost, vandaag (6 april) hardware factuur via mail ontvangen van T-Mobile. Hier staan alle relevantie gegevens voor de Sony preorder actie op.
Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 2
Oops, Experia moet Xperia zijn
Reputatie 2
Opgelost, vandaag (6 april) hardware factuur via mail ontvangen van T-Mobile. Hier staan alle relevantie gegevens voor de Sony preorder actie op.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arie,

Wat leuk dat je de Sony Xperia XZs hebt besteld! 🙂 En ook al in ontvangst genomen zie ik! Hoe bevalt 'ie tot nu toe? Fijn ook dat het is gelukt met het aankoopbewijs. Altijd leuk om een Sony Speaker te ontvangen natuurlijk! Vergeet 'm niet snel te registreren via deze pagina.

Alvast veel plezier ermee in ieder geval! Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten.
Goedendag ik heb ook Sony XZs en probeer ook speakerset te krijgen maar krijg elke keer de mail dat ik een uitgeknipte IMEI nr moet toevoegen van de verpakking anders kwam ik niet in aanmerking sticker op doos kan ik niet uitknippen anders knip je alles kapot hoe moet ik het nu doen
Hallo,

Ik heb mijn Xperia XZs 1 april besteld, maar heb hem 6 April opgehaald in de T-Mobile shop in Roermond. Nu heb ik me aangemeld voor de actie van de Sony speaker. Krijg ik een reactie dat ik het actieproduct niet aangekocht heb in de actieperiode, terwijl ik hem besteld heb op 1 April dus binnen de periode, maar betaald in de winkel..
Hoe kan ik dit nu oplossen?
Goedendag ik heb ook Sony XZs en probeer ook speakerset te krijgen maar krijg elke keer de mail dat ik een uitgeknipte IMEI nr moet toevoegen van de verpakking anders kwam ik niet in aanmerking sticker op doos kan ik niet uitknippen anders knip je alles kapot hoe moet ik het nu doen

Je kunt ook een foto van de imei code op de doos maken. Hoeft het er niet persee uit te knippen 😉
goedendag Geertjeurninck had ik ook gedaan maar werd ook afgekeurd omdat het geknipt moest zijn anders waren ze bang dat er fraude werd gepleegd....

Beste Conny,

Wij hebben je deelname aan de Sony speaker promotie bij pre-order van Xperia XZs van Sony Mobile ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

•Je hebt geen uitgeknipt IMEI nummer geüpload.

. dit is het antwoord steeds
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aquarium;

Wat vreemd dat je steeds een foutmelding krijgt. Heb je een hardware factuur ontvangen? Zo ja, heb je die al meegestuurd? Heb je een duidelijke foto gemaakt en geprobeerd die te uploaden op deze pagina? Dit is een actie van Sony en dus bepalen zij of de aanmelding wordt goedgekeurd of niet. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Sony zelf. Ik hoop dat het gauw lukt!

@Geertjeurninck,

Je hebt voor een gaaf toestel gekozen en ik snap ook dat je gebruik wilt maken van de speaker actie. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat jouw bestelling op 06-04-2017 is aangevraagd. Zo staat het in ons systeem weergegeven. Je hebt ook op 31 maart een bestelling gedaan, maar die is geannuleerd volgens ons systeem. Op 6 april is bestelling verwerkt en op 27-7-2017 gaat je nieuwe abonnement in. Het lijkt er dus op dat je niet in aanmerking komt voor de speaker, omdat in ons systeem 6 april als besteldatum staat weergegeven. Als ik het kon aanpassen dan het ik het zeker gedaan, maar dit is een actie van Sony zelf en dus kan ik weinig voor je betekenen.

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.
@Geertjeurninck, vind dit wel heel oneerlijk hoor na
jou toe T mobile zet zelf op site gratis speakers set bij Sony XZs ( is pas 5 april uitgekomen) hadden jullie eigenlijk erbij moeten zetten:( kans maken op een speaker set) het moet toch niet uitmaken wanneer je abonnement ingaat
Ik heb de Sony Xperia xzs 28maart besteld maar krijg geen speaker. Ze zeggen dat de mobiel buiten de actieperiode besteld is, volgens mij liep die actie tot 2april. Ben helemaal klaar met sony. Misschien dat T-Mobile nog wat kan betekenen voor zijn klanten.
Ik heb de Sony Xperia XZs op 16 maart besteld maar krijg ook geen speaker. Ik heb de telefoon daadwerkelijk op 4 april betaald. Dit is buiten de actie periode volgens Sony. Heel flauw. Ik kon de telefoon toch niet eerder kopen omdat ie niet beschikbaar was? Dus netjes ge-preordered. Helaas. Beetje misselijke truc van Sony. Hoop idd dat T-Mobile hier nog wat in kan betekenen.
Reputatie 6
Badge +17
Hi wsblokmaker,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Hoe bevalt deze tot nu toe?

Ik zie in het systeem inderdaad dat je binnen de actieperiode de bestelling hebt gedaan. Je hebt je toestel namelijk op 28 maart besteld en de actie liep volgens de voorwaarden van 13 maart tot 3 april. We helpen je hier graag bij, maar we hebben geen inzage in de gegevens van Sony, ook kunnen wij geen speaker uitsturen. Ik wil je daarom vragen om nogmaals contact op te nemen met Sony. Zij zouden je hier gewoon bij moeten helpen!

Hoi Haldy,

Jij natuurlijk ook van harte welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe telefoon.

Ook voor jou heb ik meteen gecontroleerd wanneer je de bestelling hebt geplaatst. Volgens de gegevens in ons systeem heb je de bestelling pas op 4 april geplaatst, net na de actieperiode dus. We zien niets terug over een bestelling op 16 maart. Zou je dit nog willen controleren?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Hoi Issam,
Ik heb de pre-order op 16 maart geplaatst. Hier heb ik een mail van ontvangen. Ik heb daarna op 04-04 een sms en mail gekregen dat mijn toestel klaar lag. Op 5 april ben ik naar de T-mobile store in Haarlem gegaan om de telefoon op te halen en mijn abbo te verlengen. De verkoper kon mijn pre-order niet vinden. Hij heeft de order toen geannuleerd en opnieuw aangemaakt. Dit lukte wederom niet. Hij heeft toen in het "oude" systeem mijn order aangemaakt. De twee annuleringmails heb ik ook. De telefoon die hij van achter haalde had al een sticker met mijn naam erop. Alledrie de mails heb ik dus. Mvg, Barry
Ik heb dit verhaal ook op de contactpagina van de Speakeractie van Sony geplaatst.
Hey,
Ik heb nu net bericht gehad dat ik er gewoon recht op heb en dat de speaker wordt geleverd.
De Sony Xperia XZs bevalt heel erg goed. Echt een top toestel.
Top wsblokmaker 😃 Ik hoop dat 't bij mij ook lukt. De gratis speaker was bij mij een overweging om de telefoon te kiezen. Maar helaas heb ik een onvervalst gevalletje "wet van Murphy; if there's any way they can do it wrong, they will" Ben benieuwd of 't nog goed komt :?
De Sony Xperia XZs bevalt mij ook supergoed. Hiervoor had ik een Z3+ het slechtste toestel ooit van Sony. Maar toch weer gekozen voor de Sony. Simpel, stevig ontwerp. Snel. Swiftkey toetsenbord had ik wat moeite mee, dus uitgezet. Superslow is leuke feature maar als je 'm echt op 960 fps zet dan filmt ie max 2 a 3 sec. Dat vind ik wel jammer. Gelukkig kun je het aantal fps wel verminderen zodat je iets langer superslow kunt filmen. Foto's zijn gewoon mooi net als bij elke Sony Xperia. Batterij gaat bij gemiddeld gebruik bij mij 2 dagen mee. (ongeveer uurtje gebruik van diverse apps per dag, geen wifi, geen gps, geen tooth enz.. alleen gsm en data)
Reputatie 6
Badge +17
@wsblokmaker,

Fijn om te horen dat het is gelukt! 🙂 Veel plezier met jouw nieuwe toestel en speaker!

@Haldy,
Ik begrijp dat je graag ook de speaker van Sony ontvangt! Het is alleen een actie die echt van Sony zelf is en ook via Sony zelf loopt. Heb je al contact gehad met Sony hierover en de e-mails naar hun doorgestuurd? Laat je weten wat de uitkomst hiervan is?
Hoi Thalina,
Ik heb gisteren weer contact gehad met Sony en de T-Mobile pre-order mail en sms gestuurd. Ook vroegen ze om de uitgeknipte IMei code. Ik heb nog hoop 🙂
Zojuist bericht van Sony gekregen dat mijn aanvraag toch is goedgekeurd. Netjes afgehandeld door Sony en jullie bedankt voor de support 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hey Haldy,

Ah super! Dat is goed nieuws. Ik ben blij dat Sony de aanvraag alsnog heeft goedgekeurd. Bedankt voor het delen en heel veel plezier met je toestel en de speaker. 😉
Ik had keurig alles geupload. Kreeg ik een mailtje terug dat ik mijn imei moest uitknippen. Oeps dat had ik niet gedaan. Dus 19 april ik snel het imei nummer uitgeknipt en geupload. Krijg ik vandaag weer een mailtje dat ik het moet uitknippen. Vind ik toch eem beetje gek. Doe ik iets fout? Of gaat daar wat fout? Jammer dat ik ze niet kan bellen. En ook lekker dat ze de actie dicht doen terwijl ze mij wel mailen dat ik het imei nummer moet uploaden. Dat kan nu dus niet meer. Ik hoop dat ze me verder gaan helpen. Zou ik anders een beetje slecht vinden.

Ik wacht rustig af op de reactie van sony.

Update volgt.

Groetjes Martijn
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Martijn,

Ai, dat is inderdaad niet fijn! Het gaat echt om een actie van Sony zelf, dus je kunt hier het beste contact over opnemen met Sony zelf. Zo te lezen heb je dat ook al gedaan. Houd je ons op de hoogte?
Dag Thalina, bedankt voor je reactie. En ja na wat bellen en doen ben ik bij sony customercare gekomen. Die overigens alleen via mail te bereiken zijn. Elke keer als ik mail krijg ik hele korte best wel onbeschofte mailtjes terug. MAAR haha ja nu komt het. Ik heb het nogmaals mogen toesturen via de mail. En ik denk dat het nu alsnog geregeld gaat worden. Zou wel heel fijn zijn. Als ik meer weet komt er nog een update
Hoi, je moet imei nummer uitknippen omdat ze dan zeker weten dat je het toestel niet terug stuurt omdat dat dan niet meer mag
Ik Had dit ook niet gedaan
Stond wel bij aanvraag uitknippen alleen begreep niet waarom
Je kan dit nr bellen +319008998318 dat heb ik gedaan
Ik kreeg ook een reactie via mail dat ik geen uitgeknipte imei had. Via de link om een goede te sturen zag ik dat de nieuwe foto niet bij de bevestiging stond, maar nog de oude foto die dus niet correct was. Heb ze toen gebeld en heb ik de foto via de mail naar ze gestuurd
En nu is alles goedgekeurd

Reageer