Beantwoord

Abonnement echtgenoot niet geleverd ivm meisjesnaam

• 27 juli 2017
  • 2 reacties
  • 403 Bekeken

Ik voel me bedonderd door T mobile, Vraag voor mijn echtgenoot een simonly abonnement aan, bericht wij komen dinsdag langs van 11-15.00 uur. Deze uren vrij gehouden heb ik van 11 tot 14.00 uur zitten wachten, blijkt dat ik voor mijn echtgenoot de meisjesnaam in had moeten vullen, het werd dus niet geaccepteerd, en moet ik alles weer opnieuw doen. Het blijkt dat deze nieuwe regel al ongeveer 2 mnd geldig is. waarom wordt dat niet goed aan gegeven. Nu moet ik weer een nieuwe dag met tijdstip plannen en wederom wachten.
icon

Beste antwoord door Sam- 27 juli 2017, 16:32

Hoi Jan,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Balen dat het de eerste keer niet goed is gegaan. Ik heb me gelijk verdiept in het bestelproces om je van meer duidelijkheid te voorzien. Bij het bestellen van een product moet altijd de volledige naam vermeld worden. Gebruik hiervoor de gegevens die ook op het legitimatiebewijs vermeld staan. Als deze niet overeenkomen dan wordt de bestelling niet afgeleverd.

Controleer in het vervolg voor de zekerheid 2x of alle gegevens goed ingevuld zijn en gelijk zijn aan het legitimatiebewijs.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jan,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Balen dat het de eerste keer niet goed is gegaan. Ik heb me gelijk verdiept in het bestelproces om je van meer duidelijkheid te voorzien. Bij het bestellen van een product moet altijd de volledige naam vermeld worden. Gebruik hiervoor de gegevens die ook op het legitimatiebewijs vermeld staan. Als deze niet overeenkomen dan wordt de bestelling niet afgeleverd.

Controleer in het vervolg voor de zekerheid 2x of alle gegevens goed ingevuld zijn en gelijk zijn aan het legitimatiebewijs.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Bedankt ik begrijp het.

Reageer