Vraag

Abonnement maandag 24 oktober verlengd. Nog geen enkele mail ontvangen.

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb vorige maandag mijn Abonnement verlengd naar een Galaxy s Plus met smart plus 100 abonnement. Ik heb hem telefonisch verlengd. Heb hierna tot vandaag nog geen enkele (bevestigings)mail ontvangen van t-mobile of de koerier.
Wel heb ik woensdag gebeld en het enige wat ze me konden vertellen was dat door eventuele drukte het langer kan duren. Maar als er staat voor 18.00 besteld morgen in huis lijkt me 4-5 dagen later toch wel erg lang.
Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Groeten,
Dirk
p.s.: Mijn vriendin heeft vandaag bij een T-shop dezelfde telefoon met hetzelfde abonnement gekocht (niet verlengd). Zij kreeg direct haar telefoon mee uit de shop. Dan klopt er toch iets niet, of wel?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
De shop heeft het toestel op voorraad gehad.
De online bestel kanalen hebben het momenteel extreem druk vanwege de orders voor de nieuwe i-phone.
Daardoor is het via die weg voor sommige zaken wat vertraagd.
Komt goed!
Veel plezier met je nieuwe telefoon straks

Reputatie 2
Bedankt voor de snelle reactie :D
Nog even geduld dan maar.

groetjes.
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde abbo en telefoon besteld, op 25-10 ook een verlenging
Wel online besteld,kreeg wel een bevestigingsmail van t-mobile,maar nog niet van de koerier.
Zo te lezen hier ,zijn ze heel druk met de iphone leveringen,we wachten af.
Geduld is een schone zaak .
Reputatie 4
Ik heb hetzelfde abbo en telefoon besteld, op 25-10 ook een verlenging
Wel online besteld,kreeg wel een bevestigingsmail van t-mobile,maar nog niet van de koerier.
Zo te lezen hier ,zijn ze heel druk met de iphone leveringen,we wachten af.
Geduld is een schone zaak .

@ mrah en dvrwk: ik verwacht dat jullie vandaag de sms en e-mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken
Hoelang kan het duren voordat je een mail van de koerier krijgt? ik heb het gister via deze site afgehandeld en een bevestingsmail gehad maar nog niks van de koerier, terwijl de telefoon de Samsung Galaxy SII wel op voorraad is?
Reputatie 4
Hoelang kan het duren voordat je een mail van de koerier krijgt? ik heb het gister via deze site afgehandeld en een bevestingsmail gehad maar nog niks van de koerier, terwijl de telefoon de Samsung Galaxy SII wel op voorraad is?

Hi Jessica,

Ik zie dat je al een afspraak heb gemaakt.