Beantwoord

Abonnement verlengd, nieuwe iPhone 8 besteld

• 22 september 2017
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Geachte,

Afgelopen woensdag avond heb ik mijn abbonement verlengd en de iphone 8 64GB in het zwart besteld.
Kunt u zien of het verlengen en de bestelling goed is gegaan, en weet u ong wanneer ik mijn iphone kan verwachten?

Ik hoor graag van u!
icon

Beste antwoord door David 25 september 2017, 09:19

Hi Dnsdekker,

Jouw bestelling is goed bij ons binnengekomen, dat is dus in orde! 🙂 Je vindt in dit topic de actuele levertijden van jouw iPhone. Zo weet je precies wat de actuele levertijden zijn en wanneer je jouw toestel ongeveer kan verwachten. Houd er rekening mee dat dit wel kan wijzigen en op volgorde van bestellen gaat.

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot. Verdere vragen kun je ons algemene topic vinden. Alvast veel plezier met jouw nieuwe iPhone!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dnsdekker,

Jouw bestelling is goed bij ons binnengekomen, dat is dus in orde! 🙂 Je vindt in dit topic de actuele levertijden van jouw iPhone. Zo weet je precies wat de actuele levertijden zijn en wanneer je jouw toestel ongeveer kan verwachten. Houd er rekening mee dat dit wel kan wijzigen en op volgorde van bestellen gaat.

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot. Verdere vragen kun je ons algemene topic vinden. Alvast veel plezier met jouw nieuwe iPhone!