Beantwoord

Abonnement verlengd nog geen bezorgmail

• 17 juli 2020
  • 3 reacties
  • 745 Bekeken

Ik had gisteren mijn abonnement verlengd met een nieuwe toestel. Na dat ik eenmalig betaald had kreeg ik een mail en in de mail stond dat ik binnen 15 minuten een mail van AMP kreeg waar ik mijn bezorgings datum mocht bepalen maar ik heb nog steeds geen mail gekregen. 

icon

Beste antwoord door Hajar 18 juli 2020, 10:47

Hi @Salih Yalcin 

Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik heb nu je bestelling erbij gepakt en als het goed is heb je inmiddels een bezorgafspraak gemaakt kan dan kloppen? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Salih Yalcin 

Toen je het toestel bestelde was hij toen ook direct leverbaar? Je kan dit opnieuw bekijken op de bestelpagina van jouw bestelde telefoon en dan staat het bovenaan op de website.

Heb je verder ook in je ongewenste email map gekeken?

Hallo @Waqqas

Ja het toestel was direct leverbaar wanneer ik aan het bestellen was en ik heb in mijn ongewenste email map gekeken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Salih Yalcin 

Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik heb nu je bestelling erbij gepakt en als het goed is heb je inmiddels een bezorgafspraak gemaakt kan dan kloppen? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer