Beantwoord

Abonnement verlengd, telefoon direct leverbaar

• 6 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1114 Bekeken

Ok, dus ik zie direct leverbaar bij een T-Mobile webshop staan(bij bestelling nieuwe telefoon bij verlengen abonnement). Ik ging er dus vanuit dat hij dus direct leverbaar is, zoals je zou verwachten bij de regel "direct leverbaar".

Nu schetst mijn verbazing dat ik alleen al voor het maken van een afspraak voor het ophalen van de telefoon 24 uur moet wachten(potentieel).

Als ik naar de T-Mobile shop was gelopen had ik hem direct mee kunnen nemen, begrijp ik ook verder.

Ik snap hier dus echt niks van. Ik had gehoopt bij afronding van de aanvraag na max een uur de melding te krijgen dat ik hem kan ophalen. Maar niets is minder waar.

Vraag is dus, waarom staat er direct leverbaar als dit niet het geval is.

Ik weet dat ik me u een beetje kinderachtig opstel maar ik voel me een beetje misleid/voorgelogen...
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 mei 2019, 10:32

Hoi Rienvdv,

Dankjewel voor je berichtje, ik snap heel goed waar je vandaan komt hoor! Ik zal proberen het wat meer uit te leggen.

Bij het ophalen in een T-Shop, ben je afhankelijk van de voorraad in de betreffende winkel. Zodra jouw bestelling doorkomt, wordt een seintje gegeven aan de betreffende T-Shop, waarna een medewerker voor jou kijk of de telefoon voor jou klaargelegd kan worden. Om deze reden kun je de telefoon niet al binnen een uur ophalen. Om je meteen gerust te stellen: ik zie dat de winkel waarin jij je telefoon zal ophalen, de telefoon wel op enige voorraad heeft, dus ik vermoed dat je snel een bericht krijgt om jouw toestel op te halen!

Ik wens je alvast veel plezier met jouw iPhone en mocht ik je nog ergens anders mee helpen, laat het me dan gerust even weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rienvdv,

Dankjewel voor je berichtje, ik snap heel goed waar je vandaan komt hoor! Ik zal proberen het wat meer uit te leggen.

Bij het ophalen in een T-Shop, ben je afhankelijk van de voorraad in de betreffende winkel. Zodra jouw bestelling doorkomt, wordt een seintje gegeven aan de betreffende T-Shop, waarna een medewerker voor jou kijk of de telefoon voor jou klaargelegd kan worden. Om deze reden kun je de telefoon niet al binnen een uur ophalen. Om je meteen gerust te stellen: ik zie dat de winkel waarin jij je telefoon zal ophalen, de telefoon wel op enige voorraad heeft, dus ik vermoed dat je snel een bericht krijgt om jouw toestel op te halen!

Ik wens je alvast veel plezier met jouw iPhone en mocht ik je nog ergens anders mee helpen, laat het me dan gerust even weten.

Reageer