Beantwoord

Actuele levertijd S9+?

• 5 juni 2019
  • 8 reacties
  • 422 Bekeken

In de webshop stond dat hij 2-5 dagen levertijd had, vorige week Maandag dus meteen besteld want mijn ouwe S6 is end of life maar net te horen gekregen in chat dat het toestel niet leverbaar is. Daarna naar dit subforum verwezen..

De actuele levertijd van de S9+ is niet meegenomen in de sticky. Is die hetzelfde als de S9?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 juni 2019, 11:10

Hi Sooperfizzy,

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan! Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven dat je je toestel wilt ophalen in de T-Shop in Heerlen. Zodra je toestel leverbaar is ontvang je een sms of telefoon bericht van de shop medewerker en dan kun je de toestel ophalen!

Ik verwacht dat je zo snel mogelijk een bericht ontvangt. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sooperfizzy,

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan! Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven dat je je toestel wilt ophalen in de T-Shop in Heerlen. Zodra je toestel leverbaar is ontvang je een sms of telefoon bericht van de shop medewerker en dan kun je de toestel ophalen!

Ik verwacht dat je zo snel mogelijk een bericht ontvangt. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Mjah, de SMS gehad, nog even halsoverkop naar de stad gereden, geen toestel daar, wisten niet wanneer leverbaar, waarschijnlijk uit assortiment, dus blijkbaar niet meer leverbaar. Foutje, bedankt.

Kunnen ze in de winkel natuurlijk verder weinig aan doen. Jongens hebben echt 3 keer het magazijn doorgespit.SMS had natuurlijk niet uit moeten gaan.

Maar...

Komt allemaal een beetje incompetent over, zeker nadat ik klantenservice chat heb benaderd (die me dan hier naartoe stuurt), niemand je duidelijk kan vertellen wat er uit voorraad leverbaar is en nu weer dit. Kost me allemaal flink wat tijd om een actuele levertijd te kunnen krijgen. Ook hier krijg ik geen duidelijk antwoord op mijn vraag. Wat is de actuele levertijd van de S9+? Blijkbaar kan niemand binnen T-Mobile dat vertellen want ik heb nu alles geprobeerd....klantenservice, forum en winkel. Voorraadbeheer van tjah...

Blij gemaakt met een dooie mus.

Ik denk dat T-Mobile echt wat dingen duidelijker moet gaan communiceren naar de klant en op bepaalde punten de service moet gaan verbeteren. Bijvoorbeeld dat de webshop duidelijk en accuraat aangeeft wat er nog op voorraad is Ik kan bijvoorbeeld niet eens mijn bestellingen terugvinden in mijn account, wat normaal is bij vrijwel elke webshop. In plaats daarvan kan ik wel een status pagina opvragen met dezelfde info die ik al op email gehad heb.

Dus hopelijk is het toestel er de 14de, maar in de winkel ligt ie ook al niet meer op demo, alleen de S9

Leuk is toch wat anders.
Ik zie nu dat de status van mijn aangemaakte topic en vraag blijkbaar op beantwoord is gezet, maar mijn essentiële vraag is inhoudelijk absoluut niet beantwoord. Waarom word ik niet inhoudelijk beantwoord?

Ik heb een nieuwe telefoon nodig...en zonder duidelijke informatie kan ik geen beslissingen nemen en word ik voor weken op wacht gezet terwijl ik een nieuw toestel nodig heb.

Laat ik hem nog een keer stellen...

Wanneer is de S9+ leverbaar?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sooperfizzy,

Ik zie inderdaad dat dit aan onze kant op het moment niet helemaal duidelijk is, daarom heb ik deze vraag intern meteen doorgezet, zodat ik jou een goed antwoord kan geven! Zodra ik antwoord heb van mijn collega, kom ik meteen bij je terug. Dit kan wel wat langer duren vanwege de Pinksterdagen.

En geen zorgen over het "gemarkeerde antwoord", wij doen dit omdat er anders veel te veel topics open blijven staan, maar uiteraard helpen we je gewoon tot je geen vragen meer hebt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Scooperfizzy,

Ben ik weer! En wel met een antwoord van mijn collega. 😄

De S9+ is inderdaad phase out (en daardoor op=op). Jouw order staat er nog wel in, omdat we een retour actie hebben uitgezet bij de T-Shops, waardoor het toestel alsnog uitgestuurd kan worden.

Je kunt dus nog wachten tot begin volgende week, of alsnog annuleren en kiezen voor ander toestel. Dat is eventjes aan jou!

Hopelijk is het zo allemaal wat duidelijker en ik hoop dat je een goede beslissing voor jezelf kunt nemen. Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Dank voor je antwoord:

Ik kan nog even wachten tot volgende week. Bij andere providers is het toestel voor dezelfde deal als bij jullie nog wel leverbaar, maar daar ben ik me dan ook niet zo zeker meer voor hoe lang dat is..Dus hopelijk vis ik niet achter het net. Dus als je me kan bevestigen dat volgende week het toestel zeker leverbaar is dan wacht ik het even af.

Edit: laat ik nog even aangeven dat een ander toestel geen optie is. Ik wil dit toestel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi sooperfizzy,

Als het goed is is het toestel volgende week gewoon beschikbaar! Mijn collega's zullen direct contact met je opnemen zodra je toestel leverbaar is zodat je het kan ophalen. Ik hoop dat je er snel van kan genieten!
Nog een vraagje. Hoe kan ik de bestelling annuleren en hoe lang duurt het? Ik zie nu net dat bij het telecom bedrijf waar ik het abonnement heb lopen, het abonnement gelocked staat vanwege de bestelling en niet door hen valt te annuleren. Via hen kan ik namelijk, en tevens online, bij een andere provider de telefoon voor dezelfde deal al de volgende dag geleverd krijgen. Andere provider is een toch een beetje jammer omdat het hele gezin T-mobile heeft.

Als de nieuwe morgen niet binnen is dan wil ik de bestelling graag annuleren. Ik heb best wel wat geduld maar meer dan drie weken wachten op een telefoon die online als leverbaar stond vermeld? En nu loop ik me eigenlijk nog steeds af te vragen of ie wel of niet geleverd wordt. Beter het zekere voor het onzekere, excuses.

Reageer