Actuele levertijden van toestellen (deel 1)

• is een legendarische user
  • 1550 reacties
In deze discussie zullen we de actuele levertijden plaatsen van alle toestellen.

This topic has been closed for comments

417 reacties

Reputatie 2
En wanneer doen jullie dat dan? Wat is de actuele levertijd van mijn i-phone 4 16 GB die op 11 oktober is besteld?
Reputatie 2
Gaan jullie de BB Torch leveren?
Reputatie 1
Hoi,

Kan iemand mij iets meedelen over de levertijd van mijn toestel. Krijg alleen ontvangstbevestiging van gestuurde mail, maar geen reactie.
Reputatie 2
weet iemand misschien wat de levertijd van iphone 4 16G die op 5 november besteld is...alvast bedankt
[modbreekt]
Voor iedereen die vanaf vandaag (maandag 08 November) bestelt zijn de volgende levertijden van toepassing:

- Nokia 2700 : 2 weken
- Nokia C3-00 silver : 2 weken
- Nokia C7-00 silver : 3 weken
- Nokia X3 Touch and Type: 3 weken
- HTC Desire Z : 3 weken
- HTC Desire HD : 4 weken
- Apple iPhone 3GS 8GB : 8 tot 10 weken
- Apple iPhone 4 16GB : 8 tot 10 weken
- Apple iPhone 4 32GB : 8 tot 10 weken

[/modbreekt]
Reputatie 2
Ah eindelijk wat info over levertijden:-)

Okay dan nog 1 vraag van deze kant. Voor mensen die de HTC Desire Z 2 week geleden hebben besteld...hoe lang is daar de levertijd +/- nog voor. Bij bestelling werd mij verteld 3 weken...daar zijn er nu bijna 2 van verstreken.

b.v.d.

vr. gr. Jopenmind
Ah eindelijk wat info over levertijden:-)

Okay dan nog 1 vraag van deze kant. Voor mensen die de HTC Desire Z 2 week geleden hebben besteld...hoe lang is daar de levertijd +/- nog voor. Bij bestelling werd mij verteld 3 weken...daar zijn er nu bijna 2 van verstreken.

b.v.d.

vr. gr. Jopenmind

Als ik het zo zie dan ga je in de levertijd vallen die je verteld is. Ik hou alleen een kleine slag om de arm ivm binnenkomst van het toestel.
Reputatie 2
Okay,

Ik snap dat je geen exacte tijden kan aangeven.
In ieder geval bedankt voor je snelle reaktie! Hier kan ik wat mee.

vr.gr. Jopenmind
Reputatie 2
Hoi, ik heb op 3 november een htc desire hd besteld via de telefoon.
Weet je ook welke levertijd er voor mij zou gelden??

Groeten
JP
Reputatie 2
Ik heb op 30 okt mijn abonnement vernieuwt via de telefoon met daarbij een HTC Desire HD. Er werd toen gezegd dat het toestel een levertijd van 2 dagen zou hebben. Ik heb nog steeds niets ontvangen of bericht gehad. Wat is daar nu de status van?

Alvast bedankt.
Hoi, ik heb op 3 november een htc desire hd besteld via de telefoon.
Weet je ook welke levertijd er voor mij zou gelden??

Groeten
JP

@ JP1979: De levertijd waar je rekening mee kan houden is 3 weken vanaf 3 november
Ik heb op 30 okt mijn abonnement vernieuwt via de telefoon met daarbij een HTC Desire HD. Er werd toen gezegd dat het toestel een levertijd van 2 dagen zou hebben. Ik heb nog steeds niets ontvangen of bericht gehad. Wat is daar nu de status van?

Alvast bedankt.

@ Reddevil: ook voor jou geld een levertijd van 3 weken vanaf dat je besteld heb.
Reputatie 2
Mijn iphone onlangs besteld, wat is de actuele levertijd voor mij persoonlijk?
Is het mogelijk, dit te versnellen, zit zonder, omdat mijn oude iphone gevallen is.
Mijn iphone onlangs besteld, wat is de actuele levertijd voor mij persoonlijk?
Is het mogelijk, dit te versnellen, zit zonder, omdat mijn oude iphone gevallen is.

De levertijd van de i-Phone is 8 tot 10 weken op dit moment.
Reputatie 2
Ok bedankt voor de info...
Reputatie 2
dit is raar ik lees net dat htc desire hd 3 weken duurt voor dat je hem heb dat is sinds 8nov ik nheb hem op 8nov besteld toen zij u collega aan de telfoon nog dat die vrijdag binnen is dus das raar dat hij het nog niet eens wist lkkr handig ik betaal nu voor iets wat ik nog helemaal niet heb wat gaan jullie er aan doen ??????
Reputatie 2
Hallo,

ik heb mijn iPhone 4 16GB op 23 oktober besteld.
In de T-shop zeiden ze toen dat het ongeveer 3 weken zou duren voordat ik hem zou krijgen. Ben vandaag naar de T-shop gegaan en toen vertelden ze mij opeens dat het langer zou gaan duren. Wat is nu ongeveer de levertijd?
Moet ik nu 8 tot 10 weken gaan wachten toen mij eerst vertelden dat de levertijd 3 weken was? Dan zou ik in totaal zelfs langer dan 10 weken wachten.

Mvgr. Merijn
Hallo,

ik heb mijn iPhone 4 16GB op 23 oktober besteld.
In de T-shop zeiden ze toen dat het ongeveer 3 weken zou duren voordat ik hem zou krijgen. Ben vandaag naar de T-shop gegaan en toen vertelden ze mij opeens dat het langer zou gaan duren. Wat is nu ongeveer de levertijd?
Moet ik nu 8 tot 10 weken gaan wachten toen mij eerst vertelden dat de levertijd 3 weken was? Dan zou ik in totaal zelfs langer dan 10 weken wachten.

Mvgr. Merijn

Merijn: De levertijd is vanaf begin oktober 8 tot 10 weken. Deze levertijd geld vanaf het moment dat jij je reservering heb geplaatst in de T-Mobile winkel. Dus als je 3 weken geleden je bestelling heb geplaatst dan zou je nu nog maximaal 7 weken kunnen wachten. Het streven is natuurlijk wel om je i-Phone eerder uit te leveren dan de verwachte levertijd.
Reputatie 2
Mijn abonnement kan ik vanaf 2 december verlengen maar aangezien het 5-6 weken duurt voordat de iPhone geleverd wordt, wil ik alvast reserveren/bestellen. Via klantenservice kan dit zoals ik vanmorgen heb begrepen niet. Ik zou naar de winkel moeten.

Ik zou graag willen weten of ik deze online, via t-mobile site dus, kan reserveren en hoe/waar.
Mijn abonnement kan ik vanaf 2 december verlengen maar aangezien het 5-6 weken duurt voordat de iPhone geleverd wordt, wil ik alvast reserveren/bestellen. Via klantenservice kan dit zoals ik vanmorgen heb begrepen niet. Ik zou naar de winkel moeten.

Ik zou graag willen weten of ik deze online, via t-mobile site dus, kan reserveren en hoe/waar.

@ ibjorn: Het is op dit moment niet mogelijk om te reserveren als je nog voor de 3 maanden voor einde contract bent. Vanaf 2 december kan je jou bestelling/reservering plaatsen in de T-Mobile winkel, via het internet en via de klantenservice.
Reputatie 2
Ik wil geen valse hoop geven, maar het kan ook meevallen. Bij bestelling van mijn Iphone4 op 14 oktober, was de levertijd ook 8 weken. Heb hem vandaag 16-11 binnengekregen!
Reputatie 2
Kan me iemand vertellen hoelang het gaat duren voordat ik mijn Blackberry Curve 8520 white binnen heb. Deze heb ik bestelt op 11 november 2010! Gisteren gebeld naar de klantenservice, deze zijden binnen 5 werkdagen heb je hem, als ik hier al die levertijden zie weet ik niet wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten. Iemand een idee??t
Reputatie 2
Ik heb een HTC Desire HD op 28 oktober 2010 besteld met een verlening. Er werd mij gezegd dat ik hem na 3 weken zou ontvangen. Ik heb begrepen dat hij bij AMP-Logistics al op voorraad ligt. Wat is de status van mijn bestelling?
Kan me iemand vertellen hoelang het gaat duren voordat ik mijn Blackberry Curve 8520 white binnen heb. Deze heb ik bestelt op 11 november 2010! Gisteren gebeld naar de klantenservice, deze zijden binnen 5 werkdagen heb je hem, als ik hier al die levertijden zie weet ik niet wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten. Iemand een idee??t

@ Sandraspons: Ik heb je bestelling nagekeken maar helaas komt de blackberry die je besteld heb pas over 2 weken binnen.
Ik heb een HTC Desire HD op 28 oktober 2010 besteld met een verlening. Er werd mij gezegd dat ik hem na 3 weken zou ontvangen. Ik heb begrepen dat hij bij AMP-Logistics al op voorraad ligt. Wat is de status van mijn bestelling?

@ Alper: Het toestel is niet meer op voorraad de toestellen die nu nog bij AMP liggen daar hangt voor andere klanten al een aflever afspraak aan.
Als de volgende HTC's binnen komen zal je er hoogst waarschijnlijk wel bijzitten.